Customer Order Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Titlul postului Specialist comenzi clienți

Descrierea postului

Philips este un lider global în tehnologia sănătății, angajat să îmbunătățească miliarde de vieți în întreaga lume și să depună eforturi pentru a face lumea mai sănătoasă și mai durabilă prin inovare. Condus de viziunea unui mâine mai bun.

Dar nu este doar ceea ce facem, este ceea ce suntem. Suntem 80.000 de indivizi minunat de unici, cu două lucruri în comun. Un sentiment neclintit al scopului și o hotărâre neobosită de a răspunde nevoilor clienților noștri. Este ceea ce ne inspiră să creăm soluții semnificative – cele care fac o diferență reală – atunci când contează cel mai mult.

Lumea și nevoile clienților noștri se schimbă mai repede decât oricând și, deși suntem mândri de ceea ce facem deja, știm că putem face mai mult. De aceea avem nevoie de tine, pentru a ne ajuta să facem față provocărilor din ce în ce mai complexe generate de nevoile de sănătate și bunăstare în continuă evoluție.

Scopul muncii:

Prelucrarea comenzilor clienților din momentul plasării comenzii până la emiterea și primirea facturii de către client

Ești responsabil pentru

  • Monitorizați cazurile de strângere de mână din instrumentul DMS (comandă primită)

  • Trimiteți cererea de conturi de clienți dacă este necesar

  • Creați proiecte în SAP MP1 utilizând tipul de comandă/contract corect

  • Creați capitole/faze în proiect pe baza diviziunii primite în Cotația Bob/Fila ODS

  • Completați corect toate informațiile primite în fișa ODS în proiect (CCD,RDD,CAD, Număr de oportunitate)

  • Creați documentul /ZSO/ZPO/ZCQ

  • Creați comenzile de cumpărare

  • Cereți primirea bună pentru cei tactici

  • Procesează facturarea către client conform procedurilor companiei, pe baza documentului de acceptare a clientului

  • Actualizați starea proiectului după crearea facturii

  • Monitorizează dosarul de facturare și asigură înregistrarea veniturilor la timp.

  • Arhivați acceptarea clientului în instrumentul DMS

  • Furnizați documentația cerută de auditori.

  • Comunicați cu Managerii de Proiect cu privire la proiectele create, datele de livrare

  • Furnizați informații/documentații către finanțe și controlori legate de proiecte

  • Oferiți lămuriri cu privire la orice probleme legate de facturi.

  • Efectuează anulări de facturi și facturi conform procedurilor interne.

  • Creați facturi lunare pentru contracte de închiriere, Cloud etc.

  • Participați activ la întâlnirile departamentale și la toate celelalte întâlniri recurente sau de dimineață ale pieței cu alte departamente

  • Verificați rapoartele disponibile în SAP și corectați eventualele greșeli.

  • Să ai o cunoaștere solidă a tuturor procedurilor din Europa, pentru a putea sprijini alți membri ai echipei în caz de nevoie.

  • Contribuie la îmbunătățirea și standardizarea procedurilor.

  • Realizați corect proiectele anterioare.

Pentru a reuși în acest rol, veți avea nevoie de o atitudine orientată spre client și de următoarele
  • Calificare profesionala in urmatoarele domenii: comunicare, IT, relatii internationale, management comenzi, supply chain, logistica.

  • Cunostinte PC, pachet MS Office

  • SAP

  • Abilitatea de a colabora la nivel regional și global.

  • Are cunoștințe de bază despre proceduri și sisteme financiare.

  • Abilități de comunicare scrisă și verbală în limba engleză.

  • Determinarea personală de a îndeplini sarcini în momente dificile.

  • Abilități interpersonale puternice și spirit de convingere.

  • Asumarea responsabilității pentru îndeplinirea planului de venituri și capacitatea de a escalada problemele implicate.

  • Abilitatea de a înțelege procesul de la capăt la capăt

Cum lucrăm la Philips Conceptul nostru de lucru hibrid, nou adoptat, îmbină flexibilitatea cu colaborarea pentru a oferi rezultate excelente pentru oamenii noștri și clienții noștri. Adoptăm o abordare în care petrecem mai mult timp împreună decât împreună – ceea ce pentru angajații cu normă întreagă se traduce într-o medie de cel puțin 3 zile de lucru de la birou și până la 2 zile de acasă – pentru rolurile noastre hibride. Flexibilitatea muncii hibride înseamnă oamenii pot satisface cerințele în schimbare ale serviciului și acasă în cel mai echilibrat, productiv și sănătos mod.

Modelul nostru de lucru hibrid este definit în 3 moduri: Credem în importanța colaborării de impact: Există o anumită energie atunci când toată lumea este în aceeași cameră, care poate spori generarea de idei și frecarea creativă necesară pentru rezolvarea problemelor. Îmbrățișăm flexibilitatea: alegerea unde, când și cum să lucrăm poate varia în funcție de sarcina și programul echipei. Flexibilitatea nu este birou sau online, înseamnă alegerea spațiului care funcționează cel mai bine pentru tine, echipele tale și clienții noștri, de la caz la caz. Vrem să fim cei mai buni: modul în care lucrăm și spațiile noastre de lucru sunt concepute pentru a ne susține bunăstarea, pentru a oferi oportunități de avansare în carieră și pentru a ne permite să fim cei mai buni.

De ce ar trebui să vă alăturați Philips? Lucrul la Philips este mai mult decât un loc de muncă. Este o chemare de a crea o societate mai sănătoasă printr-o muncă semnificativă, axată pe soluții inovatoare în domeniul sănătății, orientate spre client. Ajutați-ne să îmbunătățim sănătatea și bunăstarea a miliarde de oameni, în fiecare an. În cele din urmă, creând o carieră pentru care nimeni nu și-ar fi putut-o planifica. Chiar si tu.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Philips pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Philips pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Philips locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?