Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Gestioneaza aria de asigurarea calitatii la client
- Autoritate de a opri productia in caz de neconformitati sau nerespectarea cerintelor clientului
- Este reprezentantul clientului in fabrica
- Se asigura ca cerintele clientului sunt cunoscute si se aplica corect
- Conduce echipa de analiza in caz de reclamatii de la client
- Intocmeste raportul 8D impreuna cu membrii echipei de analiza
- Se asigura ca au fost luate actiuni eficiente si monitorizeaza actiunile pana la inchiderea lor
- Mentine toate datele necesare la zi in GQRS
- Intocmeste dosarul de PPAP pe baza cerintelor clientului si obtine aprobarea clientului
Cerinte:
- Studii Universitare profil tehnic
- LimbaGermana - nivel avansat - cerinta obligatorie
- Limba Engleza - nivel mediu / avansat
- Foarte bune cunostinte operarePC (Excel, Power Point etc.)
- Competente : agilitate in invatare, gandire strategica, planificare, organizare, lucru in echipa.