Customer Relationship Advisor IPP-Vodafone CT

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Iti doresti sa faci parte dintr-o echipa pentru care satisfactia clientilor, ultimele descoperiri tehnologice sau lansarile celor mai avansate modele dе telefoane, accesorii sau tablete sunt tot atatea oportunitati dе invatare si dе dezvoltare?
Dаca ai raspuns cu DA, аtunci insеamna cа esti pe drumul cel bun pentru а dеveni urmatorul Customеr Relationship Advisor IPP.

Certificari/competente necesare:
Diploma Bacalaureat esentiala / Preferabil Diploma studii superioare
Cunostinte operare pc (Word, Excel, Power Point, Outlook)
Cunostinte limba engleza nivel conversational
Preferabil experienta in IT&C, Vanzari/Retail
 
Scopul postului: interactioneaza cu clientii, in magazin sau telefonic, cu scopul de a promova serviciile si produsele Vodafone si de a raspunde solicitarilor de suport ale clientilor.
 
Reponsabilitati principale:
Promoveaza activ produsele si serviciile Vodafone si acorda clientului suport si consultanta pentru solicitarile primite;
Evalueaza fiecare situatie prezentata de client si foloseste tehnici de vanzare consultativa;
Rezolva solicitarile clientilor si ofera informatii de natura comerciala (oferta, pret, conditii contractuale etc.) si tehnica (caracteristici, retea, service etc.) despre produse si servicii;
Solicita constant feedback de la client pentru a se asigura ca solutia gasita este cea potrivita pentru client;
Impartaseste feedback-ul cu managerul direct si cu echipa pentru a imbunatati experienta clientului;
Administreaza eficient fluxul de clienti din magazin prin: informarea clientilor in privinta timpului de asteptare, oferirea de suport pentru emiterea bonurilor de ordine (unde este cazul), explicarea modului de preluare la biroul unui consultant, indicarea zonelor de asteptare din magazine;
Efectueaza apeluri, in programul de Telesales sau Call center, in functie de nevoile de business.
 
Ce iti oferim:
Pregatire intensa in sesiuni de training cu durata de 2 saptamani
Participarea la concursuri si acordarea unor bonusuri care recompenseaza performanta individuala si pe cea de echipa;
Sustinere si promovare in cariera;
Telefon de serviciu si abonament nelimitat de voce si date

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la VODAFONE ROMANIA SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la VODAFONE ROMANIA SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are VODAFONE ROMANIA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?