Customer relationship management

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Principalele activitati:

  • Urmareste indicatorii definiti cu privire la atingerea obiectivelor fixate;
  • Primeste note de comenzi;
  • Rezolva rapid si eficient reclamatiile referitoare la calitate, cantitate, ambalaje, termene de livrare sau alte conditii prevazute in contractele interne;
  • Participa impreuna cu alte compartimente la rezolvarea reclamatiilor referitoare la calitate, cantitate, ambalaje, termene de livrare sau alte conditii prevazute in contracte;
  • Realizeaza evidenta portofoliului de comenzi urmareste graficele de livrari produse;
  • Intermediere dezvoltare culori, tratamente si modul de spalare;
  • Informeaza clientii asupra stadiului produselor aflate in productie;
  • Tine legatura cu producatorii de confectii, elaboreaza rapoarte la cererea acestora.

Cerinte:

  • studii superioare constituie avantaj;
  • cunostinte de limba germana (engleza reprezinta un avantaj);
  • cunostinte PC ;
  • experienta in domeniul textilelor (avantaj);
  • nivel de inteligenta peste mediu;
  • abilitati excelente de comunicare;
  • proactivitate ;
  • capacitate de analiza;
  • capacitate de a prioritiza sarcinile.

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Ready Garment Technology Romania SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Ready Garment Technology Romania SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Ready Garment Technology Romania SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?