Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cine suntem? O echipa in formare, energica si implicata, care ofera suport activitatilor de vanzari B2B.
Ca parte a echipei BAT, vei avea un job motivant cu multe oportunitati de dezvoltare, traseu profesional de succes, sanse de promovare si acces la formare profesionala prin training-uri interne si online.
Vino in echipa noastra si iti promitem un mediu de lucru motivant unde vei petrece timpul alaturi de profesionisti in domeniu si te vei putea bucura de o intreaga lista de beneficii si un pachet salarial atractiv!
Responsabilitati:
- Identificarea si analizarea nevoii clientilor in scopul de a atinge targetul de vanzari;
- Construirea unei relatii bune cu clientii;
- Oferirea de informatii valide, corecte si complete catre clienti prin folosirea metodelor potrivite;
- Preluarea cerintelor clientilor si oferirea de solutii si alternative in timpul alocat; efectuarea de follow-up pentru a se asigura rezolvarea situatiilor;
- Indeplinirea targetului individual si de echipa, atat de vanzari cat si de apeluri;
- Urmarirea procedurilor si politicilor companiei;
- Mentinerea comunicarii cu clientii si raportarea/ escalarea de probleme;
- Inregistrarea interactiunilor cu clientii si a documentatiei.
Cerinte:
- Obligatoriu: cunoasterea limbii Romane si limbii Maghiare la un nivel avansat/matern;
- Minim studii medii finalizate;
- 3 luni experienta in Telesales/ Telemarketing/ Call Center;
- Abilitati excelente de comunicare, ascultare;
- Orientare catre client;
- Competente excelente de negociere in vanzare si o buna atentie la detalii;
- Abilitatea de a empatiza cu clientii;
- Bune abilitati de operare pe calculator si data entry;
- Multi-tasking;
- Capacitatea de a identifica si evalua nevoile clientilor;
- Capacitatea de a oferi informatii complete, valide si corecte care clienti.
Program de lucru:
- Program part-time 6h, 08:30 - 15:00, L-V.