În calitate de consilier pentru clienți în echipa noastră, veți :
Asigurarea relatiei cu clientii prin apel pentru a respecta nivelul definit de calitate a serviciilor:
- acordați prioritate apelurilor primite de la clienți;
- asigura continuitatea serviciului;
- adaptați durata apelului în funcție de clienți;
- -pregătește discuția înainte de a realiza apelurile de ieșire (pregătește răspunsuri, definește scopul apelului);
- -da un raspuns la orice intrebare a clientului;
Asigura gestionarea comenzilor si monitorizarea portofoliului de clienti:
- ia in considerare nevoia initiala a clientilor, raspunde propunand (daca este cazul) solutii alternative si oferind informatii cu privire la data programata de expediere;
- validarea și înregistrarea comenzilor conform ofertelor disponibile pentru acest client (produse și servicii) conform instrucțiunilor;
- dacă este necesar, planificați expedierile (programați comenzile) cu clientul și optimizați resursele logistice;
- execută în mod eficient oferte specifice, comenzi și procesează activități specifice conexe;
- gestionarea portofoliului de comenzi clienți;
Asigurați legătura și acțiunile suplimentare ale echipelor de teren/comerciale:
- Aduceți sprijin forței de vânzări, urmăriți și executați acțiuni în acest domeniu.
Am dori să aduceți în echipă:
- nativ în slovenă și cunoștințe intermediare de engleză;
- abilități puternice de comunicare și orientare către client.
- experiența anterioară într-un rol similar ar constitui un mare avantaj.
- abilități de negociere și atitudine de rezolvare a problemelor.
În Michelin, oferim:
- Un mediu multicultural bazat pe respect și transparență;
- Bonus comercial, suport pentru chirie, bonus de limbă.
- Bonuri de masă și reducere la prânz;
- Abonament medical privat;
- Deducerea costurilor de concediu;
- Oferte comerciale dedicate de la partenerii noștri;
Cum recrutăm:
Odată ce ați trimis cererea, unul dintre recrutorii noștri o examinează. Dacă profilul dvs. se potrivește cu rolul nostru:
- Avem un telefon pentru a ne cunoaște;
- Facem evaluări pentru a vă vedea abilitățile și competențele lingvistice;
- Ne întâlnim într-un interviu față în față (sau online, în funcție de context), cu un recrutor și managerul de angajare.
Treceți cu brio toate etapele și vă vom trimite o ofertă.
SĂ INSPIRAM MIȘCARE PENTRU VIAȚĂ
De unde succesul și ideile? Credem cu tărie că provin din inteligența colectivă.
Talentele, oamenii și angajații noștri sunt sursa inovațiilor cu scop și durabil. De aceea, ne pasă să le dezvoltăm și să le îmbunătățim puterea și le asigurăm o călătorie profesională personalizată în unități și țări.
Ceea ce ne motivează este spiritul de inovație nelimitată , pe care îl deținem cu toții. Scopul nostru este să cultivăm și să cultivăm acel spirit, punând la îndoială status quo-ul, îmbunătățind modul nostru de a face lucrurile. Prin urmare, suntem întotdeauna optimiști în ceea ce privește depășirea provocărilor de mâine.