Customer service/Aftersales officer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Experienta intr-un post similar de 1 an (ideal) 
Studii superioare finalizate;
Cunostinte de limba engleza – mediu spre avansat;
Cunostinte de Microsoft Office (nivelul de Excel trebuie sa fie de la mediu spre avansat);

Abilitati de comunicare si prezentare;
Orientare catre rezultate;

Seriozitate si punctualitate

Rezistenta la stres

Descrierea jobului

     

    • Preluarea reclamatiilor de la departamentul de vanzari si gestionarea lor conform procedurilor agreate
    • Desfasurarea activitatilor de back-office, oferind suport clientilor prin telefon/e-mail pentru solutionarea reclamatiilor si follow-up post vanzare, ori de cate ori este nevoie
    • Proactiv in abordarea clientilor si in identificarea nevoilor/nemultumirilor acestora
    • Urmarirea indeplinirii obiectivelor specifice proiectelor
    • Efectuarea de apeluri telefonice catre furnizori pentru confirmari si pentru a afla daca solicitarile/reclamatiile clientului au fost rezolvate
    • Solutionarea orientata catre client a reclamatiilor si informarea superiorilor si a tuturor persoanelor vizate de respectiva reclamatie
    • Interactiune continua cu furnizorii pentru rezolvarea claim-urilor, negicierea cu ei, solicitare de noi termene de livrare, etc
    • Interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare
    •  Mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor
    • Interactiune cu furnizorii in vederea solutionarii reclamatiilor legate de produsele livrate
    •  Introducerea datelor sesizarilor clientilor si ulterior verificarea lor
    • Mentinerea relatiilor cu echipa de vanzari si cu furnizorii (telefon, e-mail)
    • Intocmirea de notificari de informare a clientilor cu privire la starea depozitarii marfii
    • Transmite toate informatiile catre toate departamentele implicate
    • Propune solutii pentru fiecare situatie in parte ca urmare a interactiunii cu furnizorii si echipa de vanzari
    • Promovarea unei imagini pozitive si profesioniste

     

    Descrierea companiei

    ROVERE MOBILI este cunoscuta ca fiind un lider in domeniul amenajarilor interioare, fiind unul dintre cei mai importanţi furnizori de mobilier de lux pe piata din Romania. Aceasta performanta fiind atinsa datorita experientei managementului companiei de peste 20 ani in domeniul importului de mobilier din Italia. Odata cu aparitia sa pe piata in decembrie 2002 ROVERE MOBILI s-a impus prin profesionalism, calitate si inovatie aducand un nou concept in domeniu prin urmarirea liniilor de trend internationale si a ultimelor tendinte atat in domeniul mobilierului si al decoratiunilor cat si la nivel de curente artistice contemporane. Astfel, dincolo de activitatea comerciala de vanzare a produselor de mobilier, compania a dezvoltat o infrastructura moderna cuprinzand departamente de: proiectare, logistica, marketing, contabilitate, livrari si montaj, administrativ, toate subordonate aceluiasi scop – oferirea unor servicii profesionale, de elita. Pentru mai multe detalii puteti accesa site-ul companiei

    Prin trimiterea CV-ului dvs sunteti de acord cu prelucrarea datelor dvs conform normelor GDPR. Pentru mai multe informatii privind politica de prelucrare a datelor personale va stam la dispozitie pe site-ul nostru

    Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PHYLOSOPHY DESIGN SRL pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PHYLOSOPHY DESIGN SRL pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are PHYLOSOPHY DESIGN SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?