Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Companie elveţiană, lider în domeniu, caută Customer service (Operator comenzi) pentru biroul din Baia Mare.
ATRIBUŢII PRINCIPALE:
- Primeşte comenzile de la clienţi.
- Procesează comenzile.
- Urmăreşte realizarea modificărilor cerute de client.
- Verifică soldurile clienţilor şi scadenţele.
- Urmăreşte încasarea datoriilor de la clienţi.
- Urmăreşte execuţia comenzilor la termenele stabilite.
- Oferă clienţilor informaţiile solicitate cu privire la termenele de livrare, cantităţi, etc
- Oferă clienţilor sprijin rapid în soluţionarea oricăror situaţii apărute.
CERINŢE:
- Studii: de preferat studii superioare economice sau tehnice
- Experienţă în domeniul operator comenzi/ asistent vânzări: minim 2 ani
- Absolvirea unor cursuri de specializare în fiecare din domeniile: cursuri specifice de vânzări, marketing – reprezintă un avantaj
- Cunoştinţe limbi străine: constituie avantaj cunoaşterea limbii engleze – conversatie, intelegere a textelor scrise
- Cunostinţe aplicaţii: Ms Office, Ms Outlook
- Abilitati de comunicare
- Persoană meticuloasă, cu atenţie la detalii
- Abilităţi de organizare şi planificare
- Lucru în echipă.