Customer service

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Companie elveţiană, lider în domeniu, caută Customer service (Operator comenzi) pentru biroul din Baia Mare.

ATRIBUŢII PRINCIPALE:

  • Primeşte comenzile de la clienţi.
  • Procesează comenzile.
  • Urmăreşte realizarea modificărilor cerute de client.
  • Verifică soldurile clienţilor şi scadenţele.
  • Urmăreşte încasarea datoriilor de la clienţi.
  • Urmăreşte execuţia comenzilor la termenele stabilite.
  • Oferă clienţilor informaţiile solicitate cu privire la termenele de livrare, cantităţi, etc
  • Oferă clienţilor sprijin rapid în soluţionarea oricăror situaţii apărute.

 

CERINŢE:

  • Studii:  de preferat studii superioare economice sau tehnice
  • Experienţă  în  domeniul  operator comenzi/ asistent vânzări: minim 2 ani
  • Absolvirea  unor cursuri de specializare în fiecare din domeniile: cursuri specifice de vânzări, marketing – reprezintă un avantaj
  • Cunoştinţe  limbi  străine:  constituie avantaj cunoaşterea limbii engleze – conversatie, intelegere a textelor scrise
  • Cunostinţe aplicaţii: Ms Office, Ms Outlook
  • Abilitati de comunicare
  • Persoană meticuloasă, cu atenţie la detalii
  • Abilităţi de organizare şi planificare
  • Lucru în echipă.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la INOVALABEL SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la INOVALABEL SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are INOVALABEL SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?