Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Bună, noi suntem Perutnina România. Despre companie poți afla din site. Ce nu poți afla de acolo este că vei lucra cu o echipa stabilă, cu oameni faini. De vei dori să înveți mai mult te vom sprijini cu acces la cursuri și îți vom fi alături atât profesional cât și uman.
Ce vei face?
- Operezi comenzile primite de la clienții IKA (Internațional Key Account) și pe cele primite de la reprezentanții de vânzări din teren
- Trimiți comenzile către platforma partenerului logistic
- Verifici corectitudinea stocurilor din sistemul de gestiune
- Reglezi stocurile de marfă din sistem
- Introduci clienții noi/articole noi în toate sistemele informatice și de gestiune;
- Asiguri încheierea contractelor de distribuție de către reprezentanții de vânzări, în momentul creării unui client nou;
- Transmiți comenzile de marfă către producătorii externi;
- Organizezi transportul în funcție de data de încărcare a mărfii externe;
- Întocmești facturi, note de recepție și avizele de însoțire a mărfii
Ce oferim pe lângă salariu?
- Bonuri de masă
- Telefon de serviciu
- Prime
- Oportunități de dezvoltare personală
- Cursuri
- Oatmosferă de lucru foarte bună
Dacă îți place să comunici, ești dornic să înveți, ești atent și proactiv, te așteptăm la noi.
Trimite CV-ul tău aici: