Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Kapital HR cauta o persoana care sa ocupe pozitia de Customer Service respresentative in industria IT, pentru o companie ce dezvolta aplicatii Web din Bucuresti.
Atributii:
- urmarirea cerintelor clientilor prin canale dedicate (skype, slack, whatsapp, intalniri, email uneori si telefon).
- investigarea problemelor aparute si in cazul in care este o cerinta tehnica care depaseste competentele trimiterea catre Level2 suport (tehnic).
- urmarirea taskurilor si priotizarea lor catre echipa. Pentru project management se foloseste JIRA
Cerinte:
Obligatorii:
- solution finder :)
- persoana tanara, dinamica, comunicativa
- competente in intelegerea cerintelor de business
- o buna organizare
Nice to have:
- terminarea unei facultati de profil real (matematica, informatica, politehnica)
- cunostinte minime de sql/programare
- experienta intr-o firma similara sau ce se ocupa de mediul online (ecommerce)
Beneficii
- asigurari de sanatate Regina Maria pachetul IMM Ultra
- echipa tanara, sediul aproape de metrou (5 minute de Tineretului)
- cafea (buna!) la discretie