Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Compania elveţiană INOVALABEL, lider în soluţii pentru etichetare, caută CUSTOMER SERVICE (Asistent vânzări) pentru biroul din Bucureşti
ATRIBUŢII PRINCIPALE:
- Primeşte comenzile de la clienţi.
- Urmăreşte realizarea modificărilor cerute de client.
- Verifică soldurile clienţilor şi scadenţele.
- Urmăreşte încasarea datoriilor de la clienţi.
- Urmăreşte execuţia comenzilor la termenele stabilite.
- Oferă clienţilor informaţiile solicitate cu privire la termenele de livrare, cantităţi, etc
- Oferă clienţilor sprijin rapid în soluţionarea oricăror situaţii apărute.
CERINŢE:
- Studii:superioare economice sau tehnice
- Experienţăîndomeniulcustomer service/ operator comenzi: minim ani
- Absolvireaunor cursuri de specializare în fiecare din domeniile: cursuri specifice de vânzări, marketing – reprezintă un avantaj
- Cunoştinţelimbistrăine:constituei avantaj cunoaşterea limbii engleze – conversatie, intelegere a textelor scrise
- Cunostinţe aplicaţii: Ms Office, Ms Outlook
- Abilităţi de organizare şi planificare