Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Ce ne-ar placea noua sa gasim la tine:
- Sa fii comunicativ, organizat, empatic si eficient, cu o atitudine deschisa fata de client
- Sa ai experienta in zona de servicii medicale / health & lifestyle / asigurari de viata sau de sanatate / farma / call center medical
- Sa ai cunostinte excelente de limba romana, scris si vorbit
- Sa stii sa folosesti pachetul MS Office: Word, Excel, Adobe
- Sa fii dispus sa lucrezi in ture de 12 ore, pe timpul noptii (20:00 – 8:00) sau pe timpul zilei (in weekend sau in timpul sarbatorilor legale, inclusiv de Paste si Craciun).
Numar de ture lunare: intre 12 si 15.
Descrierea jobului
Ce va trebui sa faci, efectiv:
- Sa preiei prompt solicitarile telefonice de servicii medicale, sa le evaluezi si sa le procesezi conform ghidurilor interne
- Sa oferi informatii despre politele de asigurare si pasii pe care trebuie sa-i parcurga asiguratii pentru accesarea serviciilor medicale
- Sa redactezi scrisori sau emailuri pentru membrii asigurati
Salariu & Beneficii:
Ce-ti oferim noi:
Noi suntem o echipa de 10 oameni, care te vom primi cu bratele deschise si-ti vom acorda tot suportul necesar.
Iar pachetul salarial si de beneficii include:
- un salariu fix aliniat la nivelul pietii, aferent unui numar de 13 ture / luna. Eventualele ture suplimentare se platesc in plus
- tichete de masa
- posibilitatea de a lucra de acasa atunci cand se impune (de exemplu, in contextul curent in care se impune distantarea sociala)
- un abonament de servicii medicale pentru servicii de ambulatoriu la Regina Maria, Reteaua Privata de Sanatate
- un abonament la Bookster, prin care poti imprumuta carti si accesa materiale online
- o asigurare de sanatate pentru servicii de spitalizare si / sau interventii chirurgicale la Allianz, dupa primul an in care vom lucra impreuna
Descrierea companiei
MedNet Romania, sucursala a MedNet Greece, a fost stabilita in Bucuresti in 2015 si opereaza sub brandul Munich Re, unul dintre cei mai mari reasiguratori, la nivel mondial.
MedNet este un Third Party Administrator (TPA), care ofera servicii de managed care pentru companiile de asigurari care opereaza pe segmentul asigurarilor de sanatate: call center, evaluarea evenimentelor asigurate, gestionarea retelei de spitale.
In prezent, suntem în cautarea unui Customer Service Officer care sa lucreze in ture de noapte in timpul saptamanii (20:00 – 8:00) sau in ture de zi si de noapte in timpul weekendurilor sau de sarbatorile legale (8:00 – 20:00 sau 20:00 – 8:00).