Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Atributii:
Preia comenzi prin telefon/email/fax
Mentine legatura telefonic cu clientii
Introduce si proceseaza comenzi in sistemul integrat al companiei
Actualizeaza date clienti in sistem
Preia si transmite clar si concis instructiuni de livrare si pick-up catre curieri
Urmareste stadiul de livrare al unei comenzi si informeaza clientii dupa caz
Inregistreaza si rezolva reclamatiile clientilor
Partea de Contabilitate primara/incasari/chitante/depuneri/etc.
Responsabil respectare proceduri operationale punct de lucru Oradea.
Cerinte:
Abilitati de comunicare si relationare cu clienti si colegi
Precizie si rapiditate in prelucrare date si intocmire documente
Atitudine pozitiva , orientata spre client
Abilitati de organizare si coordonare activitati
Experienta in Customer Service constituie avantaj.
Permis conducere .
Limba engleza nivel minim.
Minim Bacalaureat.
Cazier.
Se ofera:
Pachet salarial motivant.
Tichete de masa.
Apartenenta la o echipa tanara, dinamica si in plina dezvoltare.