Customer service- Oradea

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Atributii:

Preia comenzi prin telefon/email/fax
Mentine legatura telefonic cu clientii
Introduce si proceseaza comenzi in sistemul integrat al companiei
Actualizeaza date clienti in sistem
Preia si transmite clar si concis instructiuni de livrare si pick-up catre curieri
Urmareste stadiul de livrare al unei comenzi si informeaza clientii dupa caz
Inregistreaza si rezolva reclamatiile clientilor

Partea de Contabilitate primara/incasari/chitante/depuneri/etc.

Responsabil respectare proceduri operationale punct de lucru Oradea.

Cerinte:

Abilitati de comunicare si relationare cu clienti si colegi
Precizie si rapiditate in prelucrare date si intocmire documente
Atitudine pozitiva , orientata spre client
Abilitati de organizare si coordonare activitati
Experienta in Customer Service constituie avantaj.

Permis conducere .

Limba engleza nivel minim.

Minim Bacalaureat.

Cazier.



Se ofera:

Pachet salarial motivant.

Tichete de masa.
Apartenenta la o echipa tanara, dinamica si in plina dezvoltare.

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la WORLD MEDIATRANS SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la WORLD MEDIATRANS SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are WORLD MEDIATRANS SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?