Customer Service Representative at Gilău

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea postului

Dacă sunteți un profesionist în căutarea unei oportunități de dezvoltare, Emerson are un rol atrăgător pentru dvs.! Cu sediul în Gilău, județul Cluj, veți fi responsabil în primul rând cu gestionarea și urmărirea clienților, comenzilor de vânzare și comenzilor de cumpărare, pentru a menține cel mai bun suport posibil pentru clienții noștri. Poziția va acționa ca interfață între client și fabrici. .

Ești dornic să-ți duci cariera la următorul nivel? Dacă da, așteptăm cererea dumneavoastră pentru Reprezentantul Serviciului Clienți la funcția Gilău (22023612), până pe 30 septembrie.

ÎN ACEST ROL VEȚI:
  • Pregătește și procesează zilnic comenzile clienților și oferă asistență prin telefon și e-mail
  • Efectuați verificările necesare ale detaliilor proiectului (Utilizatorul final, Destinația finală, tipul de industrie, alte părți implicate în tranzacție), prin screening în instrumentul specific (Amber Road) pentru a vă asigura că toate regulile de conformitate comercială sunt respectate
  • Comunicați cu clienții termenul standard de livrare, lista standard de prețuri atunci când este necesar
  • Introduceți și modificați cu precizie comenzile în sistemul MRP
  • Calculați GP (Profit Brut) pentru comenzi mari și cereți aprobarea conducerii înainte de validarea comenzii în sistemul MRP
  • Lucrați îndeaproape cu departamentele interne (echipa de vânzări franceză, cotații, logistică, producție) pentru a clarifica informații suplimentare atunci când este necesar
  • Comunicați cu departamentele interne conexe cu privire la comenzile de vânzare, expedierea și alte probleme legate de procesarea comenzilor de vânzare
  • Gestionează și creează documente legate de expedierea comenzilor (facturi, liste de ambalare, mărci de expediere, dacă este necesar)
  • Gestionează eficient zona de vânzări în franceză
  • Participă activ la Sistemul de Conformitate Comerțului respectând toate procedurile specifice existente în companie în acest sens, efectuând toate operațiunile specifice solicitate și escaladând problemele la nivelul corespunzător în ierarhie
  • Alte responsabilități, dacă este necesar

PENTRU ACEST ROL VEȚI TREBUIE:
  • diplomă universitară
  • Engleza – nivel avansat
  • Franceză – nivel avansat (placut de a avea - nu este obligatoriu)
  • Bune abilități de comunicare și lucru în echipă
  • Cunoștințe bune PC: Pachetul MsOffice (în special Excel), Outlook
  • Experienta anterioara intr-o pozitie similara constituie un avantaj
  • Cunoașterea sistemelor MRP reprezintă un avantaj

CINE SUNTEȚI:

Sunteți pasionat de a avea un impact și acționați întotdeauna cu integritate. Te împingi în mod continuu pentru a atinge noi obiective și nu te temi să pui la îndoială status quo-ul propunând soluții creative la probleme.

Oferta noastră pentru dvs.

Alăturându-vă Emerson ca reprezentant al serviciului nostru pentru clienți la Gilău , veți lucra în centrul afacerii noastre. Aceasta înseamnă că abilitățile și cunoștințele de afaceri dobândite pot servi drept o bază neprețuită pentru dezvoltarea carierei dumneavoastră în cadrul organizației noastre globale. Oferim numeroase oportunități de avansare și sprijinim acest lucru prin procesul nostru formal de planificare a dezvoltării personale.

Programul nostru de îmbarcare folosește o abordare de învățare mixtă pentru a vă pune în funcțiune cât mai repede posibil. Beneficiați de formatori certificați Emerson, cu cunoștințe extinse despre clienții, produsele și aplicațiile noștri.

La Emerson, ne angajăm să promovăm o cultură în care fiecare angajat este apreciat și respectat pentru experiențele și perspectivele sale unice. Credem că un mediu de lucru divers și incluziv contribuie la schimbul bogat de idei și la diversitatea de gânduri, care inspiră inovația și aduce cele mai bune soluții clienților noștri.

Încurajăm și sprijinim mai multe grupuri de resurse conduse de angajați care promovează un loc de muncă divers și incluziv, printre care Women Impact Network, LGBTQ+A și Somos.

Această filozofie este fundamentală pentru a trăi valorile companiei noastre și responsabilitatea noastră de a lăsa lumea într-un loc mai bun. Aflați mai multe despre acest lucru aici: https://www.emerson.com/en-us/careers/diversity-and-inclusion

Faceți cunoștință cu noi

Aflați mai multe vizitând paginile noastre LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube sau la www.emerson. .com

Managerul de angajare pentru post este Dana-Maria Micle, Manager Serviciu Clienți. Pentru mai multe întrebări, vă rugăm să contactați: [email protected].

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Emerson pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Emerson pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Emerson locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?