Customer Service Representative

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea postului

Alăturându-vă la Emerson ca Reprezentant al Serviciului Clienți, veți menține relația cu clienții companiei și veți procesa comenzile acestora. Veți asigura o colaborare eficientă cu orice alt departament implicat în gestionarea răspunsurilor care rezolvă problemele clienților.

Dacă aceasta vi se pare o oportunitate grozavă, atunci alăturați-vă echipei noastre din Cluj!

Responsabilitati:
  • Pregătește și procesează zilnic comenzile clienților și le introduce și modifică cu acuratețe în sistemul MRP;
  • Lucrează în strânsă colaborare cu toate departamentele interne (vânzări, ingineria aplicațiilor, logistică, achiziții și producție) pentru a obține informații suplimentare legate de comenzi, ori de câte ori este necesar;
  • Intocmeste confirmari de comenzi, rapoarte saptamanale asupra comenzilor si le transmite clientilor;
  • Informeaza clientul cu privire la orice modificare care apare in starea comenzii si daca este necesar, cauta solutii alternative pentru cazurile in care clientul are nevoie;
  • Organizează livrările de îndată ce mărfurile sunt gata de expediere (dacă nu există alte constrângeri, cum ar fi livrările parțiale neacceptate, mărfurile sunt în așteptare pentru inspecție etc.);
  • Se asigură că clientul primește toată documentația relevantă aferentă comenzilor (confirmații, certificate, desene, facturi sau alte documente dacă este solicitat);
  • Încarcă comenzile critice plasate către McKinney / Fromex pe Lista de Priorități Fromex (sarcină aplicabilă numai comenzilor IND);
  • Arhivează documentele relevante pentru activitate, conform politicii companiei privind păstrarea înregistrărilor;
  • Gestionează reclamațiile clienților;
  • Participă activ la ședințele departamentului; aduce sugestii de îmbunătățiri pentru a sprijini atingerea obiectivelor companiei;
  • Îndeplinește orice sarcină atribuită de managerul direct sau de conducerea superioară, în conformitate cu responsabilitățile postului și cu respectarea legilor.
Cerințe:
  • Studii economice sau tehnice finalizate și/sau experiență relevantă;
  • Experienta in domeniul relatiilor cu clientii constituie un avantaj;
  • Nivel avansat de engleză (scris și vorbit);
  • Atitudine orientată către client („orientată către client”);
  • Abilitati organizatorice, bune de comunicare si lucru in echipa;
  • Cunostinte bune Cunostinte PC - email, MS Office, operare ERP/MRP;
  • Abilitatea de a face față situațiilor dificile.
Oferta noastră pentru dvs.

Alăturându-vă Emerson ca reprezentant al serviciului pentru clienți, veți lucra în centrul afacerii noastre. Aceasta înseamnă că abilitățile și cunoștințele de afaceri dobândite pot servi drept o bază neprețuită pentru dezvoltarea carierei dumneavoastră în cadrul organizației noastre globale. Oferim numeroase oportunități de avansare și sprijinim acest lucru prin procesul nostru formal de planificare a dezvoltării personale.

Programul nostru de îmbarcare folosește o abordare de învățare mixtă pentru a vă pune în funcțiune cât mai repede posibil. Beneficiați de formatori certificați Emerson, cu cunoștințe extinse despre clienții, produsele și aplicațiile noștri.

La Emerson, ne angajăm să promovăm o cultură în care fiecare angajat este apreciat și respectat pentru experiențele și perspectivele sale unice.. Credem că un mediu de lucru divers și incluziv contribuie la schimbul bogat de idei și la diversitatea de gânduri, care inspiră inovația și aduce cele mai bune soluții clienților noștri.

Încurajăm și sprijinim mai multe grupuri de resurse conduse de angajați care promovează un loc de muncă divers și incluziv.

Inițiativa noastră globală Women in Stem vă oferă oportunitatea de a vă conecta cu colegii locali care împărtășesc același interes, de a promova diversitatea și incluziunea și educația timpurie în STEM și de a beneficia de dezvoltare profesională pentru a accesa oportunități de leadership.

Grupul nostru LGBTQ+A împuternicește forța de muncă, indiferent de identitatea lor de gen sau orientarea sexuală și sprijină incluziunea și dezvoltarea profesională a tuturor angajaților.

Această filozofie este fundamentală pentru a trăi valorile companiei noastre și responsabilitatea noastră de a lăsa lumea într-un loc mai bun.

Despre noi

DE CE EMERSON

Angajamentul nostru față de oamenii noștri

de pe tot globul, suntem uniți de un scop unic: promovăm inovația care face lumea mai sănătoasă, mai sigură, mai inteligentă și mai durabilă.

Investim în angajații noștri pentru a ne asigura că au cunoștințele de piață, abilitățile și competențele necesare pentru a aduce acest scop la viață, în timp ce concurează și conduc într-o economie globală.

Programele noastre de formare se concentrează pe dezvoltarea end-to-end, de la integrare până la conducerea superioară.

Succesul nostru este măsurat prin impactul pozitiv pe care îl avem asupra oamenilor, comunităților noastre și lumii prin concentrarea neclintită asupra progresului de mediu, social și de reglementare. Aflați mai multe despre noi!

Angajamentul nostru față de diversitate, echitate și incluziune

La Emerson, ne angajăm să promovăm o cultură în care fiecare angajat este apreciat și respectat pentru experiențele și perspectivele sale unice. Credem că un mediu de lucru divers și incluziv contribuie la schimbul bogat de idei și la diversitatea de gânduri, care inspiră inovația și aduce cele mai bune soluții clienților noștri.

Această filozofie este fundamentală pentru a trăi valorile companiei noastre și responsabilitatea noastră de a lăsa lumea într-un loc mai bun. Aflați mai multe despre Cultura și Valorile noastre și despre Diversitate, Echitate și Incluziune la Emerson.

Dacă aveți un handicap și întâmpinați dificultăți în accesarea sau utilizarea acestui site web pentru a aplica pentru un post, vă rugăm să contactați: [email protected] .

Despre Emerson

Emerson este o companie globală de top în tehnologie, software și inginerie, care oferă soluții inovatoare pentru clienții din piețele industriale, comerciale și rezidențiale.

Afacerea noastră cu soluții de automatizare ajută producătorii de procese, hibride și discrete să maximizeze producția, să protejeze personalul și mediul, optimizând în același timp costurile de energie și de operare.

Afacerea noastră de soluții comerciale și rezidențiale ajută la asigurarea confortului și a sănătății umane, la protejarea calității și siguranței alimentelor, la promovarea eficienței energetice și la crearea unei infrastructuri durabile.

Ajutăm clienții din cele mai esențiale industrii ale lumii să rezolve cele mai mari provocări ale vieții moderne.

În fiecare zi, forța noastră de muncă globală îndeplinește Scopul nostru unificat și trăiește valorile pe care le avem aproape ca organizație: Integritate, Siguranță și Calitate, Sprijinirea oamenilor, Orientarea către clienți, Îmbunătățirea continuă, Colaborare și Inovare.

Cauzele noastre – Planeta, Umanitatea, Campionul, Incluziunea și Viitorul – modelează, definesc și alimentează cultura Emerson, inspirând în același timp spiritul nostru inovator și ne conducând concentrarea.

Fie că ești un profesionist consacrat care dorește o schimbare în carieră, un student universitar care explorează posibilități sau ai primit recent diploma de master, vei găsi oportunități la noi. Alătură-te echipei noastre și începe-ți călătoria astăzi!

Fara apeluri sau agentii va rog.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Emerson pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Emerson pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Emerson locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?