Descrierea Companiei
WNS (Holdings) Limited (NYSE: WNS) este lider global în managementul proceselor de afaceri (BPM). WNS oferă valoare de afaceri pentru peste 400 de clienți la nivel mondial, combinând excelența operațională cu expertiza profundă în domeniile principale ale industriei, inclusiv servicii bancare și financiare, consultanță și servicii profesionale, asistență medicală, asigurări, producție, retail și bunuri ambalate de consum, transport și logistică, telecomunicații. , Călătorii și Utilități.
Despre WNS Romania:
WNS România este un furnizor lider de soluții BPM end-to-end în Europa. Suntem partener strategic pentru clienții noștri pentru a oferi o gamă completă de procese de afaceri de la bază până la complexe.
Înțelegem afacerile europene menținând în același timp un context global. Am susținut această declarație încă de la începuturile noastre în 2008.
Capacitățile noastre de bază sunt în jurul limbilor germană, italiană, spaniolă, franceză și engleză în serviciile de interacțiune cu F&A, achiziții și servicii clienți. Avem peste 11 clienți și peste 450 de angajați din mai multe industrii precum: asigurări, călătorii și agrement, producție, informații despre piață, muzică și divertisment și minerale de specialitate.
Suntem cel mai admirați pentru oamenii noștri, abordarea parteneriatului, performanța și expertiza în domeniu.
O sa iti placa:
- Bonusuri pentru rezultatele tale
- Un birou grozav, o atmosferă prietenoasă și un mediu multinațional
- Gamă largă de opțiuni de dezvoltare și formare (inclusiv abilități soft și cursuri de limbă)
- Cafea și fructe gratuite pentru a vă menține plin de energie, dar și acoperire medicală
- Bookster și Beneficii Online pentru ca tu să te bucuri de hobby-urile tale
Descrierea postului
- Asistență telefonică pentru clienții noștri de afaceri
- Sfaturi privind produsele de călătorie, cum ar fi zboruri, trenuri, mașini de închiriat, hoteluri prin intermediul diferitelor instrumente
- Asistență pentru călători în timpul dificultăților neașteptate de călătorie, de exemplu întârzierea zborului, vreme rea etc.
- Asistență post-vânzare pentru întrebările clienților, de exemplu anulare, reclamații, rerezervare
- Primirea, actualizarea și/sau înregistrarea tuturor solicitărilor
Calificări
- Abilitati remarcabile de comunicare, atat scrisa cat si verbala
- Capacitate demonstrată de a gestiona mai multe sarcini
- Cunostinte de utilizare a calculatorului
- Abilitatea de a urma instrucțiunile stabilite și pașii procesului