Customer Service Representative

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatului ideal îi place să vorbească cu oamenii și să rezolve problemele în mod proactiv.

Responsabilitati

  • Intocmirea si evaluarea ofertelor de pret
  • Managementul comenzilor
  • Emiterea, verificarea și trimiterea ofertelor și confirmărilor de comandă
  • Comunicați cu clienții prin telefon, e-mail și chat
  • Gestionarea reclamatiilor si coordonarea cu departamentul de calitate si cu clientul
  • Oferiți răspunsuri informate la întrebări despre produs, preț și disponibilitate
  • Colaborați cu departamentele interne pentru a satisface nevoile clienților
  • Introducerea datelor pe diverse platforme


Calificări

  • Studii comerciale și/sau economice
  • Cel puțin 1 - 3 ani de experiență de lucru relevantă
  • Bune cunoștințe MS Office / Experiență de utilizator SAP de dorit
  • Etichetă excelentă la telefon și abilități excelente verbale, scrise și interpersonale
  • Engleza fluent pentru afaceri; de dorit vorbitor de germană
  • Abilitatea de a face mai multe sarcini, organiza și prioritiza munca

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la HPA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la HPA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are HPA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?