Customer Service Representative

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre Idemia

Identitatea a devenit vitală în lumea în care trăim astăzi. Ambiția IDEMIA este de a contribui cu ceva pozitiv lumii, oferind o Identitate oricărui individ de pe planetă și asigurând-o.

Oferim un mediu sigur și de încredere atât pentru cetățeni, cât și pentru consumatori, pentru a-și desfășura activitățile critice zilnice (cum ar fi plata, conectarea, călătoria, votul sau accesul în spații publice sau private), atât în ​​lumea reală, cât și în cea digitală.


Cifre cheie

  • Cu 15.000 de angajați în întreaga lume, inclusiv 3000 de ingineri ( +200 în România), IDEMIA deservește clienți din 180 de țări.
  • 1.800 de instituții, inclusiv majoritatea celor mai mari bănci din lume, au încredere în noi și până la 2 milioane de carduri sunt digitalizate lunar în portofelele digitale majore (Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay).
  • 500 de operatori de telefonie mobilă, inclusiv operatori de telefonie mobilă de top din întreaga lume, au încredere în noi, iar noi și am obținut 90 de câștiguri majore în platformele de gestionare a abonamentelor eSIM.
  • Am implementat cu mândrie aproape 5 milioane de dispozitive biometrice în întreaga lume
  • Am automatizat peste 30 de milioane de treceri anuale de pasageri și suntem numărul 1 în sistemele biometrice ale poliției


Responsabilitati


  • Menținerea unei atitudini pozitive, empatice și profesionale față de clienți în orice moment
  • Răspuns prompt la întrebările clienților
  • Gestionați reclamațiile clienților, oferiți soluții și alternative adecvate în timp
  • limite; urmărire pentru a asigura rezoluția
  • Cunoașterea produselor noastre în interior și în exterior, astfel încât să puteți răspunde la întrebări.
  • Procesarea comenzilor, formularelor, cererilor și solicitărilor
  • Oferiți clienților informații despre preț
  • Gestionați întrebările despre livrări
  • Oferiți clienților informații despre orice comenzi și facturi deschise
  • Păstrarea evidențelor interacțiunilor cu clienții, tranzacțiilor, comentariilor și reclamațiilor.
  • Identificați și evaluați nevoile clienților pentru a obține satisfacție
  • Construiți relații durabile și încredere cu conturile clienților printr-un mod deschis și interactiv
  • comunicare
  • Mentine baza de date a clientilor
  • Comunicarea și coordonarea eficientă cu membrii echipei Serviciului Clienți și interni
  • departamente
  • Furnizarea de feedback cu privire la eficiența procesului de servicii pentru clienți
  • Furnizați informații corecte, valide și complete folosind metodele/instrumentele potrivite
  • Urmați procesele și procedurile companiei în mod precis și eficient


Cerințe


  • Experiență dovedită de asistență pentru clienți
  • Bune abilități de limba engleză scris și verbal
  • Abilități interpersonale
  • Nivel ridicat de profesionalism
  • Atitudine pozitivă, calm sub presiune, capacitate de a face față stresului, prietenie
  • Excelente abilități de comunicare și prezentare
  • Bune cunoștințe de calculator (foarte bune cunoștințe Microsoft Excel)
  • Abilitatea de a învăța cu ușurință alte sisteme software
  • Abilitati analitice
  • Bune abilități de scriere (etichetă prin e-mail)
  • Jucător în echipă
  • Abilitatea de a face mai multe sarcini, de a prioritiza și de a gestiona timpul în mod eficient
  • Bune abilități de rezolvare a problemelor
  • Confidențialitate
  • Competență de introducere a datelor
  • Experiența în industria bancară cu carduri va constitui un avantaj

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la IDEMIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la IDEMIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are IDEMIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?