Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea jobului
- Primeste comenzi prin fax, e-mail, posta si WEB-EDI;
- Introduce comenzile in sistem, verifica si asigura acuratetea lor;
- Comunica cu clientii pentru a clarifica datele incorecte;
- Furnizeaza informatii clientilor legate de preturi, conditii de livrare, termene de livrare, etc.
- Genereaza documentele de livrare ;
- Genereaza Credit note – uri;
- Verifica corectitudinea facturilor;
- Informeaza clientii de soldul existent
Candidatul ideal
- Absolvent studii superioare in domeniu economic sau inginerie;
- Cunostinte limba engleza sau germana (nivel minim B2);
- Bune cunostinte de operare a pachetului MS Office;
- Carnet conducere categoría B;
- Abilitatea de a procesa o cantitate mare de informatie, a lua decizii, a rezolva problema si de a isi asuma responsabilitatea;
- Abilitatea de de a comunica cu clientii si de a negocia conditiile finale de livrare a comenzilor individuale;
- Gandire analítica;
- Spirit de echipa