Customer Service Representative

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Competențe principale:

· Limba engleză este obligatorie împreună cu abilități foarte bune de comunicare în format scris și vorbit

· Persoana organizata si motivata

· Atitudine mentală orientată către client, cu inițiativă și proactivă

· Gândire critică și abilități analitice cu atenție la detalii

· Adaptabilitate și orientare spre soluții

· Abilitatea de a lucra independent cu ușoară supraveghere directă și ca parte a unei echipe

· Abilitatea de a înțelege aspectele tehnice de bază legate de industria companiei

· Reacție rapidă - lucru sub presiunea timpului și cu termene limită

· Cunoștințe foarte bune de utilizare a calculatorului (MS Office, Excel, Word, Power Point, Outlook)

· 2-3 ani de experienta in domeniu

Responsabilitati principale:

  • Identificarea cerințelor clienților și gestionarea acestora în timp util, conform procedurilor companiei
  • Acordarea de asistenta personalului de vanzari si reprezentarea interfetei intre companie si clienti;
  • Intocmire oferte de pret / confirmari de comenzi / facturi / rapoarte specifice despre activitatea clientilor
  • Colaborare permanenta cu alte departamente pentru oferirea de informatii/ solutii/ consiliere clientilor cu privire la cerintele acestora;
  • Urmărirea internă a articolelor deschise, cum ar fi comenzi/logistică/probleme de preț/calitate
  • Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Vimetco Extrusion pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Vimetco Extrusion pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are Vimetco Extrusion locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?