Competențe principale:
· Limba engleză este obligatorie împreună cu abilități foarte bune de comunicare în format scris și vorbit
· Persoana organizata si motivata
· Atitudine mentală orientată către client, cu inițiativă și proactivă
· Gândire critică și abilități analitice cu atenție la detalii
· Adaptabilitate și orientare spre soluții
· Abilitatea de a lucra independent cu ușoară supraveghere directă și ca parte a unei echipe
· Abilitatea de a înțelege aspectele tehnice de bază legate de industria companiei
· Reacție rapidă - lucru sub presiunea timpului și cu termene limită
· Cunoștințe foarte bune de utilizare a calculatorului (MS Office, Excel, Word, Power Point, Outlook)
· 2-3 ani de experienta in domeniu
Responsabilitati principale:
- Identificarea cerințelor clienților și gestionarea acestora în timp util, conform procedurilor companiei
- Acordarea de asistenta personalului de vanzari si reprezentarea interfetei intre companie si clienti;
- Intocmire oferte de pret / confirmari de comenzi / facturi / rapoarte specifice despre activitatea clientilor
- Colaborare permanenta cu alte departamente pentru oferirea de informatii/ solutii/ consiliere clientilor cu privire la cerintele acestora;
- Urmărirea internă a articolelor deschise, cum ar fi comenzi/logistică/probleme de preț/calitate