Customer Service Representative with French

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea postului

Persoana în acest rol va garanta o experiență pozitivă a clienților și va asigura procesarea rapidă și fiabilă a comenzilor clienților, de la rezervare până la facturare, precum și va gestiona răspunsuri rapide și informate pentru a ajuta clientul în orice etapă a comenzii sale și a rezolva în mod proactiv orice Probleme. O altă responsabilitate este asigurarea unei colaborări eficiente cu suportul tehnic și vânzările externe, gestionând răspunsuri rapide și informate care rezolvă problemele Clienților, aplicând în același timp politicile Companiei.

Responsabilitati
  • Asigurați furnizarea consecventă și eficientă de servicii/informații către baza de clienți, inclusiv (dar nu numai) gestionarea comenzilor, onorarea, rezolvarea problemelor, cererile de preț și termene de livrare și alte servicii pe toate mediile (Telefon, poștă etc.);
  • Verificați toate informațiile și garantați acuratețea acestora în înregistrarea comenzilor;
  • Analizează comenzile conform procesului definit a fi în conformitate cu acordurile de vânzare și procedurile de calitate;
  • Verificați comenzile pentru exactitate și finalizare și salvați toate comenzile primite în format electronic; arhivarea comenzilor în dosare;
  • Treceți la modificări/modificări ale comenzii atunci când/dacă este necesar;
  • Asigurați-vă că revizuirea contractului, politica de preț (SOCX) și ITC sunt aplicate fără excepție și raportați conducerii dumneavoastră atunci când sunt identificate discrepanțe;
  • Asigura o urmarire zilnica a carnetului de comenzi si ia actiuni pentru a anticipa problemele/satisface cererea clientului (in limita angajamentului companiilor). Aceasta poate implica planificarea urmăririi, Depozitul sau orice alt departament implicat;
  • Acționați proactiv: informați clienții despre potențialele întârzieri sau probleme legate de comandă;
  • Verificați fezabilitatea cererii clienților în ceea ce privește termenele de livrare, certificatele și documentele necesare (în principal exporturi); răspuns la întrebări tehnice de bază;
  • Furnizați conștientizarea reclamațiilor clienților sau a oricăror probleme în cel mai scurt timp. Escalează erorile sau greșelile de îndată ce sunt identificate, corectează situația și propune acțiuni corective;
  • Dezvoltați o atitudine „comercială”: generați clienți potențiali pentru forța de vânzări prin ascultarea activă și analizarea cerințelor și oportunităților clienților;
  • Creați rapoarte pentru forța de vânzări;
  • Asigurați-vă că comunicarea cu linia sa de management este clară și concentrată, cu Clientul întotdeauna reprezentat corect și corect;
  • Aplica procedurile și procesele relevante de servicii pentru clienți în conformitate cu sistemul de management al calității și în conformitate cu standardele politicilor FLMC;
  • Contribuie la backup și organizare specifică proceselor critice de afaceri;
  • Înlocuiți alți membri ai echipei atunci când este necesar, pentru a menține nivelul de serviciu / Oferiți asistență oricărui membru al echipei atunci când este necesar;
  • Contribuiți la îmbunătățirea continuă: Împărtășiți problemele în întreaga echipă și propuneți acțiuni corective și preventive urmate în planurile de acțiuni deținute de Team Leader, asigurând astfel nivelul de serviciu pentru clienți necesar;
  • Asigurați respectarea sănătății și siguranței conform standardelor din legislația locală;
  • Dezvoltați cunoștințe ample de piață și asigurați o cunoaștere intensă a ofertei portofoliului de produse FLMC;
  • Orice sarcină suplimentară în relație cu clientul.

Cerințe
  • diplomă de licență în administrarea afacerilor sau comerț internațional;
  • Minim un (1) an experiență progresivă în industrie în rol de service clienți;
  • Atentie la detalii si proactivitate;
  • Abilitatea de a lucra sub presiunea timpului și multi-tasking;
  • Abilități analitice puternice și capacitate de rezolvare a problemelor;
  • Excelent simț față de client;
  • Bune cunoștințe și practică demonstrată a comerțului internațional: Incoterms, Condiții de plată, Transport;
  • De cooperare; disponibilitatea de a interacționa și de a lucra cu ceilalți; jucător în echipă;
  • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba franceză; O altă limbă din Europa de Vest ar fi un plus (engleză olandeză, germană, spaniolă, italiană...);
  • Cunoștințe de operare directă și interactivă și interfețe electronice de afaceri: Outlook, e-mail, Microsoft Office, extranet/intranet...

Despre noi

DE CE EMERSON

Angajamentul nostru față de oamenii noștri

de pe tot globul, suntem uniți de un scop unic: promovăm inovația care face lumea mai sănătoasă, mai sigură, mai inteligentă și mai durabilă.

Investim în angajații noștri pentru a ne asigura că au cunoștințele de piață, abilitățile și competențele necesare pentru a aduce acest scop la viață, în timp ce concurează și conduc într-o economie globală.

Programele noastre de formare se concentrează pe dezvoltarea end-to-end, de la integrare până la conducerea superioară.

Succesul nostru este măsurat prin impactul pozitiv pe care îl avem asupra oamenilor, comunităților noastre și lumii prin concentrarea neclintită asupra progresului de mediu, social și de reglementare. Aflați mai multe despre noi!

Angajamentul nostru față de diversitate, echitate și incluziune

La Emerson, ne angajăm să promovăm o cultură în care fiecare angajat este apreciat și respectat pentru experiențele și perspectivele sale unice. Credem că un mediu de lucru divers și incluziv contribuie la schimbul bogat de idei și la diversitatea de gânduri, care inspiră inovația și aduce cele mai bune soluții clienților noștri.

Această filozofie este fundamentală pentru a trăi valorile companiei noastre și responsabilitatea noastră de a lăsa lumea într-un loc mai bun. Aflați mai multe despre Cultura și Valorile noastre și despre Diversitate, Echitate și Incluziune la Emerson.

Dacă aveți un handicap și întâmpinați dificultăți în accesarea sau utilizarea acestui site web pentru a aplica pentru un post, vă rugăm să contactați: [email protected] .

Despre Emerson

Emerson este o companie globală de top în tehnologie, software și inginerie, care oferă soluții inovatoare pentru clienții din piețele industriale, comerciale și rezidențiale.

Afacerea noastră cu soluții de automatizare ajută producătorii de procese, hibride și discrete să maximizeze producția, să protejeze personalul și mediul, optimizând în același timp costurile de energie și de operare.

Afacerea noastră de soluții comerciale și rezidențiale ajută la asigurarea confortului și a sănătății umane, la protejarea calității și siguranței alimentelor, la promovarea eficienței energetice și la crearea unei infrastructuri durabile.

Ajutăm clienții din cele mai esențiale industrii ale lumii să rezolve cele mai mari provocări ale vieții moderne.

În fiecare zi, forța noastră de muncă globală îndeplinește Scopul nostru unificat și trăiește valorile pe care le avem aproape ca organizație:Integritate, Siguranță și Calitate, Sprijiniți oamenii noștri, Orientarea către clienți, Îmbunătățirea continuă, Colaborare și Inovare.

Cauzele noastre – Planeta, Umanitatea, Campionul, Incluziunea și Viitorul – modelează, definesc și alimentează cultura Emerson, inspirând în același timp spiritul nostru inovator și ne conducând concentrarea.

Fie că ești un profesionist consacrat care dorește o schimbare în carieră, un student universitar care explorează posibilități sau ai primit recent diploma de master, vei găsi oportunități la noi. Alătură-te echipei noastre și începe-ți călătoria astăzi!

Fara apeluri sau agentii va rog.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Emerson pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Emerson pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Emerson locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?