Descrierea Companiei
WNS (Holdings) Limited (NYSE: WNS) este o companie lider de management al proceselor de afaceri (BPM). Combinăm cunoștințele noastre profunde din industrie cu expertiza în tehnologie și analiză pentru a crea împreună soluții inovatoare, de transformare digitală, cu clienți din 10 industrii. Permitem companiilor din turism, asigurări, servicii bancare și financiare, producție, comerț cu amănuntul și bunuri ambalate de consum, transport maritim și logistică, asistență medicală și utilități să-și reimagineze viitorul digital și să-și transforme rezultatele cu excelență operațională.
Oferim un întreg spectru de servicii BPM în finanțe și contabilitate, achiziții, servicii de interacțiune cu clienții și resurse umane, utilizând modele de colaborare care sunt adaptate pentru a aborda provocările unice de afaceri ale fiecărui client. Co-creăm și executăm viziunea de viitor a peste 400 de clienți cu ajutorul celor peste 44.000 de angajați ai noștri.
Descrierea postului
RESPONSABILITATI:
- Acționează ca punct unic de intrare pentru toate apelurile și cazurile legate de:
- Asistență telefonică pentru clienții noștri de afaceri
- Sfaturi privind produsele de călătorie, cum ar fi zboruri, trenuri, mașini de închiriat, hoteluri prin Amadeus
- Asistență pentru călători în timpul dificultăților neașteptate de călătorie, de exemplu întârzierea zborului, vreme rea etc.
- Asistență post-vânzare pentru întrebările clienților, de exemplu anulare, reclamații, rerezervare
- Primirea, actualizarea și/sau înregistrarea tuturor solicitărilor
- Dirijarea cazului către persoana sau entitatea corespunzătoare, în conformitate cu Manualul de proceduri și SLA-urile pentru răspuns și rezoluție
- Extinderea problemelor și solicitărilor către persoana sau entitatea corespunzătoare pentru rezolvare în conformitate cu procedurile de escaladare prevăzute în Manualul de proceduri
Calificări
Candidatul ideal pentru Serviciul Clienți cu limba germană
- Abilitati remarcabile de comunicare, atat scrisa cat si verbala
- Capacitate demonstrată de a gestiona mai multe sarcini
- Abilități excelente de gestionare a timpului
- Cunoștințe de calculator, inclusiv dactilografiere
- Minim un (1) an de experiență în contact center și în managementul relațiilor cu clienții, conform documentației aplicabile
Oferta noastra:
- Bonusuri pentru rezultatele tale;
- O atmosferă prietenoasă și un mediu multinațional.
- Tichete de masa (15 RON/zi);
- O gamă largă de opțiuni de dezvoltare și formare (inclusiv abilități soft și cursuri de limbă);
- Acoperire medicală;
- Bookster și Beneficii Online pentru ca tu să te bucuri de hobby-urile tale.