Customer Service Representative with Italian_ISS

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Gestionați, cercetați și rezolvați întrebările prin telefon, e-mail și chat pentru clienții iSS SC cu privire la probleme tehnice și funcționale necomplexe. Documentați și actualizați contactele clienților în Sistemul de servicii pentru clienți. Finalizați orice activitate ulterioară legată de rezolvarea problemelor clienților. Răspundeți la întrebări generale, oferiți educație și oferiți servicii clienților într-un mod profesionist și politicos. Respectați înțelegerea actuală a politicilor și procedurilor, noilor produse, servicii și procese ale clientului și ale centrului de apeluri. Mențineți prezența acceptabilă, punctualitatea și răspundeți la politicile și procedurile pentru comunicarea oricăror modificări și preferințe de program. Îndepliniți așteptările de productivitate și performanță de calitate, așa cum sunt stabilite de managementul și interfețele iSS SC. Efectuați autoevaluări folosind instrumente de coaching de calitate pentru a evalua dezvoltarea abilităților personale și pentru a revizui rezultatele cu supervizorii. Sprijiniți sarcini suplimentare după cum este necesar în perioadele cu volum mare în SC.

Capacitatea de a demonstra o utilizare eficientă a tehnologiilor de servicii pentru clienți pentru a finaliza o tranzacție cu clientul utilizând Distribuitorul automat de apeluri, Suita Microsoft Office, Outlook, Sistemul de servicii pentru clienți, Teams, Edge, Chrome și alte aplicații bazate pe browser. Bună aptitudine tehnică cu abilitatea de a învăța rapid. Abilități puternice de manipulare a clienților. Abilități puternice de comunicare orală și scrisă. Abilități interpersonale puternice. Abilități puternice de gestionare a conflictelor. Automotivat, atitudine și abordare pozitivă. Flexibilitatea de a-și asuma responsabilitate și sarcini suplimentare atunci când este necesar. Acceptă responsabilitatea ca individ și lucrează bine în cadrul unei echipe.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Accenture pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Accenture pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Accenture locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?