Customer Service Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Căutăm un Specialist Serviciu Clienți care să se alăture minunatei noastre #echipe din Târgu Mureș.


Veți ajuta clienții noștri răspunzând la întrebări referitoare la rezervări, platforma noastră și serviciile noastre.

Căutăm pe cineva care este competent în 𝐆𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧 și are o inimă adevărată pentru ospitalitate .

Alătură-te echipei noastre muncitoare și susținătoare, învață trucurile meseriei și poate chiar învață-ne câteva lucruri pe parcurs!


Pentru a reuși în acest rol, ar trebui să fii un comunicator excelent care să poată câștiga încrederea clienților noștri. A fi familiarizat cu software-ul LiveChat este un plus.


Responsabilitati post:

• Răspundeți la întrebările clienților în timp util și în mod precis, prin telefon, e-mail sau chat

• Identificați nevoile clienților și ajutați clienții să utilizeze caracteristici specifice

• Analizați și raportați defecțiunile produselor (de exemplu, prin testarea diferitelor scenarii sau uzurparea identității utilizatorilor)

• Actualizați bazele noastre de date interne cu informații despre probleme tehnice și discuții utile cu clienții

• Monitorizați plângerile și recenziile clienților și contactați pentru a oferi asistență

• Partajați solicitări de funcții și soluții eficiente cu membrii echipei

• Urmăriți clienții pentru a vă asigura că problemele lor tehnice sunt rezolvate

• Adunați feedback-ul clienților și împărtășiți-l echipelor noastre de produse, vânzări și marketing

• Furnizați informații corecte, valide și complete utilizând metodele/instrumentele potrivite

• Tratează reclamațiile clienților, oferă soluții și alternative adecvate în termenele limită; urmărire pentru a asigura rezoluția

• Păstrați înregistrări ale interacțiunilor cu clienții, procesați conturile clienților și înregistrați documentele

• Urmați procedurile, liniile directoare și politicile de comunicare

• Faceți milă suplimentară pentru a implica clienții


Cerințe:

• Fluent in engleza

• Fluență în limba germană (limba obligatorie)

• Experiența ca specialist în asistență clienți sau rol similar CS reprezintă un plus

• Pozitiv, empatic, motivat, colaborativ, flexibil și încrezător

• Familiarizarea cu industria turismului este un plus

• Experiența în utilizarea software-ului LiveChat și a instrumentelor de asistență de la distanță reprezintă un plus

• Excelente abilități de comunicare și rezolvare a problemelor

• Răbdare atunci când se ocupă de cazuri dificile

• Bune abilități de comunicare verbală și scrisă

• Atentie la detalii

• Orientarea către client și capacitatea de a se adapta/răspunde la diferite tipuri de personaje

• Abilitatea de a face mai multe sarcini, de a prioritiza și de a gestiona timpul în mod eficient


Ceea ce oferim

Vacanță generoasă: 26 de zile/an

Bilete de mâncare

Asigurare de viață privată și medicală

Program de dezvoltare a angajaților și instruire încrucișată

Program flexibil

Reducere pentru angajați pentru rezervarea la Bungalow Net

Evenimente și retrageri de legături cu echipe

Biblioteca companiei

7 Card

Masaj la birou

Colț cafea/ceai

Rambursarea taxelor de școlarizare

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Bungalow.Net pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Bungalow.Net pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Bungalow.Net locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?