Căutăm un Specialist Serviciu Clienți care să se alăture minunatei noastre #echipe din Târgu Mureș.
Veți ajuta clienții noștri răspunzând la întrebări referitoare la rezervări, platforma noastră și serviciile noastre.
Căutăm pe cineva care este competent în 𝐆𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧 și are o inimă adevărată pentru ospitalitate .
Alătură-te echipei noastre muncitoare și susținătoare, învață trucurile meseriei și poate chiar învață-ne câteva lucruri pe parcurs!
Pentru a reuși în acest rol, ar trebui să fii un comunicator excelent care să poată câștiga încrederea clienților noștri. A fi familiarizat cu software-ul LiveChat este un plus.
Responsabilitati post:
• Răspundeți la întrebările clienților în timp util și în mod precis, prin telefon, e-mail sau chat
• Identificați nevoile clienților și ajutați clienții să utilizeze caracteristici specifice
• Analizați și raportați defecțiunile produselor (de exemplu, prin testarea diferitelor scenarii sau uzurparea identității utilizatorilor)
• Actualizați bazele noastre de date interne cu informații despre probleme tehnice și discuții utile cu clienții
• Monitorizați plângerile și recenziile clienților și contactați pentru a oferi asistență
• Partajați solicitări de funcții și soluții eficiente cu membrii echipei
• Urmăriți clienții pentru a vă asigura că problemele lor tehnice sunt rezolvate
• Adunați feedback-ul clienților și împărtășiți-l echipelor noastre de produse, vânzări și marketing
• Furnizați informații corecte, valide și complete utilizând metodele/instrumentele potrivite
• Tratează reclamațiile clienților, oferă soluții și alternative adecvate în termenele limită; urmărire pentru a asigura rezoluția
• Păstrați înregistrări ale interacțiunilor cu clienții, procesați conturile clienților și înregistrați documentele
• Urmați procedurile, liniile directoare și politicile de comunicare
• Faceți milă suplimentară pentru a implica clienții
Cerințe:
• Fluent in engleza
• Fluență în limba germană (limba obligatorie)
• Experiența ca specialist în asistență clienți sau rol similar CS reprezintă un plus
• Pozitiv, empatic, motivat, colaborativ, flexibil și încrezător
• Familiarizarea cu industria turismului este un plus
• Experiența în utilizarea software-ului LiveChat și a instrumentelor de asistență de la distanță reprezintă un plus
• Excelente abilități de comunicare și rezolvare a problemelor
• Răbdare atunci când se ocupă de cazuri dificile
• Bune abilități de comunicare verbală și scrisă
• Atentie la detalii
• Orientarea către client și capacitatea de a se adapta/răspunde la diferite tipuri de personaje
• Abilitatea de a face mai multe sarcini, de a prioritiza și de a gestiona timpul în mod eficient
Ceea ce oferim
Vacanță generoasă: 26 de zile/an
Bilete de mâncare
Asigurare de viață privată și medicală
Program de dezvoltare a angajaților și instruire încrucișată
Program flexibil
Reducere pentru angajați pentru rezervarea la Bungalow Net
Evenimente și retrageri de legături cu echipe
Biblioteca companiei
7 Card
Masaj la birou
Colț cafea/ceai
Rambursarea taxelor de școlarizare