Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Proceseaza toate comenzile si contractele aferente clientilor alocati
- Introduce toate infomatiile necesare pentru crearea de clienti noi si actualizeaza informatiile pentru clientii deja existenti
- Aplica procedurile si standardele existente pentru a asigura acuratetea comenzilor receptionate. De asemenea urmareste expedierea si livrarea acestora la timp
- Colaboreaza eficient cu echipele de vanzari respectiv departamentul Supply Chain Managenent in vederea livrarii corecte si la timp a comenzilor receptionate
- Asigura suport clientilor oferind informatii si asistenta in concordanta cu nevoile acestora
- Identifica, analizeaza si rezolva situatiile raportate de clientii alocati
- Propune modalitati de imbunatatire a procedurilor de lucru
Candidatul Ideal:
- Studii superioare
- Cunostinte operare calculator: MS Office, Sisteme ERP (constitue avantaj)
- Persoana organizata, cu bune abilitati de comunicare si negociere situationala
- Experienta intr-o pozitie similara de minim 1 an
- Orientat pe solutii
- Abilitatea de a lucra in echipa, flexibilitate si proactivitate
- Adaptabilitate la schimbare si imbunatatire continua
- Abilitati de comunicare si negociere