CUSTOMER SERVICE SPECIALIST II

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Titlul postului: SPECIALIST SERVICIU CLIENȚI II


Cod post: 30003101


Unitatea de afaceri: SENSORS SOLUTIONS (50375931)


Clădire: TE Connectivity România (N48)


Călătorii: Niciuna


Suma de recomandare a angajatului


Experiență educațională: altele


Experiență de angajare: mai puțin de 1 an


La TE, îți vei dezlănțui potențialul lucrând cu oameni din medii și industrii diverse pentru a crea o lume mai sigură, durabilă și mai conectată.


Prezentare generală a postului


La TE, îți vei dezlănțui potențialul lucrând cu oameni din medii și industrii diverse pentru a crea o lume mai sigură, durabilă și mai conectată. Unitatea de Afaceri TE Connectivity Sensors cauta un Specialist Customer Care care sa se alature echipei noastre din Timisoara. Specialistul în asistența clienților este responsabil pentru gestionarea întrebărilor clienților, oferind suport ECE (Excellent Customer Experience).


Sarcini principale


  • Procesează corect și la timp comenzile clienților și cererile de cotații;
  • Urmărește și se asigură că comenzile sunt confirmate în sistem;
  • Revizuirea zilnică a blocurilor de comenzi;
  • Responsabil cu crearea si mentinerea bazei de date clienti;
  • Lansează noi cereri de creare de numere de piesă și urmărește până la finalizare;
  • Asigură gestionarea corectă a reclamațiilor clienților, retururilor de piese defecte (din motive de calitate), livrărilor de mostre, intrări RMA, reclamații (TECHS), etc.;
  • Se asigură că plățile clienților sunt corecte, sprijinind Departamentul de Finanțe;
  • Lucrează pentru atingerea obiectivelor departamentului, măsurate prin KPI-ul nostru aprobat;
  • Lucrează proactiv pentru a identifica și elimina potențialele probleme care pot afecta negativ clientul;
  • Interacționează cu zonele de asistență interne, inclusiv producție, vânzări, PM, prețuri, după cum este necesar, pentru a rezolva întrebările și solicitările clienților.


Cum ar trebui să arate fundalul tău


  • Pasiune pentru a servi clienții;
  • Minim 1-2 ani experiență în asistența clienților;
  • Abilități puternice de comunicare (abilități de prezentare verbală și scrisă clare și concise) și abilități interpersonale;
  • Bune cunoștințe de lucru SAP și Microsoft Outlook, Excel, Power Point;
  • Cunoștințele Salesforce ar fi un plus;
  • Experienta de lucru intr-un mediu de productie, de preferat;
  • Cunoștințe avansate de engleză, germană este un plus;
  • Jucător de echipă, gânditor critic, auto-motivator și capacitatea de a menține o atitudine pozitivă proactivă.


Competențe


Valori: Integritate, Responsabilitate, Lucru în echipă, Inovație


Despre Te Connectivity


TE Connectivity este un lider global în tehnologie care permite un viitor sigur, durabil, productiv și conectat. Gama noastră largă de soluții de conectivitate și senzori au fost dovedite în cele mai solicitante medii, permițând progrese în transport, aplicații industriale, tehnologie medicală, tehnologie energetică, comunicații de date și pentru casă. Cu aproximativ 85.000 de angajați, inclusiv peste 8.000 de ingineri, lucrăm cu clienți din aproape 140 de țări. TE se asigură că FIECARE CONEXIUNE CONTEAZA. Aflați mai multe pe www.te.com și pe LinkedIn, Facebook, WeChat și Twitter.


Ce oferă Te Connectivity


Suntem încântați să vă oferim un pachet total interesant, care poate fi, de asemenea, adaptat în mod flexibil la situațiile de viață în schimbare - bunăstarea angajaților noștri este prioritatea noastră principală!


  • Pachet salarial competitiv
  • Planuri de bonus bazate pe performanță
  • Stimulente pentru sănătate și bunăstare
  • Programul de cumpărare de acțiuni pentru angajați
  • Programe comunitare/Evenimente caritabile
  • Grupul de resurse pentru angajați


Pe site-urile și unitățile noastre globale de afaceri, am reunit pachete de beneficii care sunt fie susținute de TE însuși, fie furnizate de furnizori externi de servicii. În principiu, beneficiile oferite pot varia de la site la site.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la TE Connectivity pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la TE Connectivity pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are TE Connectivity locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?