Descrierea Companiei
WNS (Holdings) Limited (NYSE: WNS) este lider global în managementul proceselor de afaceri (BPM). WNS oferă valoare de afaceri pentru peste 400 de clienți la nivel mondial, combinând excelența operațională cu expertiza profundă în domeniile principale ale industriei, inclusiv servicii bancare și financiare, consultanță și servicii profesionale, asistență medicală, asigurări, producție, retail și bunuri ambalate de consum, transport și logistică, telecomunicații. , Călătorii și Utilități.
Despre WNS Romania:
WNS România este un furnizor lider de soluții BPM end-to-end în Europa. Suntem partener strategic pentru clienții noștri pentru a oferi o gamă completă de procese de afaceri de la bază până la complexe.
Înțelegem afacerile europene menținând în același timp un context global. Am susținut această declarație încă de la începuturile noastre în 2008.
Capacitățile noastre de bază sunt în jurul limbilor germană, italiană, spaniolă, franceză și engleză în serviciile de interacțiune cu F&A, achiziții și servicii clienți. Avem peste 11 clienți și peste 450 de angajați în mai multe industrii precum: asigurări, călătorii și agrement, producție, informații despre piață, muzică și divertisment și minerale de specialitate.
Suntem cel mai admirați pentru oamenii noștri, abordarea parteneriatului, performanța și expertiza în domeniu.
O sa iti placa:
- Bonusuri pentru rezultatele tale
- Un birou grozav, o atmosferă prietenoasă și un mediu multinațional
- Gamă largă de opțiuni de dezvoltare și formare (inclusiv abilități soft și cursuri de limbă)
- Acoperire medicală
- Bookster și Beneficii Online pentru ca tu să te bucuri de hobby-urile tale
Descrierea postului
Acționează ca punct unic de intrare pentru toate cazurile (atât e-mail-uri, cât și apeluri) în limba engleză, precum și în franceză legate de:
- Activitățile de credit și subscriere includ asistență pentru clienți pentru furnizarea sumelor liniilor de credit, cereri de creștere și statut
- Activitățile de lansare includ asistență pentru clienți pentru onboarding, apeluri de validare, proiecte speciale și carduri
- Activitățile de gestionare a facturilor includ asistență pentru servicii clienți pentru autorizații, gestionarea facturilor și procesarea facturilor
- Activitățile de servicii pentru clienți includ asistență pentru dispute, modificări de cont, rambursări ale comerciantului și activități web/portal
- Activitățile de gestionare a cererilor de numerar și a creanțelor (A/R) includ asistență pentru serviciul clienți pentru furnizarea de facturi, îndrumări pentru utilizatorii finali pentru aplicarea de plată prin portal și cercetare
- Activitățile de guvernare a procesului și a sistemului să includă asistență pentru clienți pentru problemele de sistem/notificări și spam
- Primirea, actualizarea și/sau înregistrarea tuturor solicitărilor
- Dirijarea cazului către persoana sau entitatea corespunzătoare, în conformitate cu Manualul de proceduri și SLA-urile pentru răspuns și rezoluție
- Extinderea problemelor și solicitărilor către persoana sau entitatea corespunzătoare pentru rezolvare în conformitate cu procedurile de escaladare prevăzute în Manualul de proceduri
Calificări
Liceu sau studii echivalente. Finanțe sau diplomă avansată nu este necesară
. Minim un (1) an de experiență în centre de contact și în managementul relațiilor cu clienții, așa cum este demonstrat de documentația aplicabilă
- Abilitati remarcabile de comunicare, atat scrisa cat si verbala
- Capacitate demonstrată de a gestiona mai multe sarcini
- Abilități excelente de gestionare a timpului
- Cunoștințe de calculator, inclusiv dactilografiere
Minim engleză B2
Minim franceză C1