Customer Service Technical Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Necesită cunoștințe tehnice de lucru și cunoștințe conceptuale extinse despre serviciul clienți, cu accent pe practicile și sistemele tehnologice. Specialistul tehnic al Serviciului Clienți

se ocupă de întrebările primite, problemele, îmbunătățirile și/sau erorile raportate de clienți care au fost identificate în modulele WKFS Regulatory Reporting Local Country Param. Specialistul identifică, depanează și rezolvă probleme specifice legate de aplicații sau produse, asigurându-se, de asemenea, că este furnizată o soluție structurală sau o remediere pentru problema generală raportată. Mai întâi este necesar să se reproducă problema într-un mediu local și, odată cu succes, să se identifice cauza principală (eliminând toate evenimentele secundare care nu au de-a face cu problema reală).



Dacă acesta este un defect identificat în software, specialistul va trebui să raporteze problema echipei de dezvoltare, care acționează și ca suport de linie a 3-a. În caz contrar, se va oferi suport clientului pentru a rezolva problema abordată.

Calificări și set de abilități :
  • Abilități de diagnosticare și depanare: Capacitate de a merge la miezul problemei, de a depana și de a analiza datele
  • Abilități de scriptare: capacitatea de a crea scripturi în scopuri de diagnosticare (folosind vbscript, sql)
  • Limbaje de programare: Java, JavaScript, SQL
  • Baze de date: concepte SQL (MS SQL Server, Oracle) și RDBMS
  • Instrumente: Oracle SQL Developer
  • Experiența cu WebSphere și/sau Wildfly reprezintă un plus
  • Documentare: contribuie la și menține baza de cunoștințe
  • Alte abilități tehnice considerate plus: MS Excel, Noțiuni de bază ale virtualizării Cunoștințe despre sistemul de operare Windows: registru, servicii, instrumente de monitorizare, permisiuni etc.

Educaţie:
  • Licențiat

Esenţial:
  • 2+ ani de experiență pe o poziție similară
  • Un jucător de echipă, cu o personalitate extrasă
  • Minte analitică bună, capabilă să gândească în afara cutiei
  • Rezolvator de probleme, creativ în găsirea de soluții și oferirea de soluții alternative
  • Abilități puternice de comunicare și negociere, confortabil în explicarea și apărarea ideilor sale atât interne față de dezvoltare, cât și externe față de clienți, în același timp capabil să recunoască meritele opiniilor celorlalți
  • Demonstrând angajament și orientat spre rezultate
  • Limba engleza fluent, atat scris cat si vorbit
  • Alte limbi precum franceza sau germana sunt un plus important
  • O înțelegere aprofundată a unui număr considerabil de instrumente și tehnologii enumerate mai sus
  • Dornic să învețe cum să utilizați software-ul nostru: deveniți expertul nostru în implementarea produsului și cunoașterea tuturor setărilor, configurațiilor și caracteristicilor acestuia
  • Capabil să colecteze toate informațiile necesare care pot fi utilizate pentru a remedia problemele: calea de reproducere, jurnalele, datele și configurația sistemului

Caracteristici personale:
  • Onestitate și încredere: managerul dvs. și în principal clienții noștri trebuie să aibă încredere că sunteți pe deplin dedicat jobului dvs. și nevoilor lor
  • Capacitate de scriere: Capacitate de a descrie o problemă (problemă, îmbunătățire, articol din baza de cunoștințe, e-mailuri) într-un stil clar, precis și sintetic
  • Abordare proactivă
  • Perseverent: unele probleme pot necesita încercări și teste repetitive
  • Excelente abilități de comunicare (scrisă și orală) și interpersonale
  • Responsabil, metodic și organizat
  • Autoînvățător
  • Asertiv, fiind capabil să ia decizii experte pe baza judecății personale

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Wolters Kluwer pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Wolters Kluwer pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Wolters Kluwer locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?