Customer Service Technical Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

De ce Wolters Kluwer?


Pentru că suntem „un loc grozav pentru ca oameni grozavi să facă o muncă grozavă”!


Ne străduim continuu pentru o cultură a companiei incluzivă în care atragem, dezvoltăm și reținem talente de înaltă performanță, productive și diverse. Oferim căi de carieră largi și profunde, în funcție de aspirațiile dvs. și vă oferim un mediu în care vă puteți modela viitorul și prospera.


Când vă alăturați echipei Wolters Kluwer, veți lucra pentru o companie globală care are un impact profund asupra succesului clienților săi, care afectează viețile a milioane de oameni și modelează societatea pentru viitor. Munca dumneavoastră la Wolters Kluwer ajută la protejarea sănătății oamenilor, prosperității, siguranței și drepturilor legale, în timp ce construim profesioniști mai buni în afaceri. Wolters Kluwer oferă un mediu în care ești o parte esențială a lumii în schimbare, în care ești expus la gândirea critică și la cele mai noi tehnologii.


Citiți mai multe despre munca noastră aici .


Descrierea postului


Specialistul de asistență tehnică necesită cunoștințe tehnice de lucru și cunoștințe conceptuale extinse despre serviciul clienți, cu accent pe practicile și sistemele tehnologice. Efectuează o serie de sarcini tehnice și rezolvă probleme moderat complexe sub îndrumarea politicilor și procedurilor stabilite. Participă la activitățile legate de tehnologie ale serviciilor de asistență tehnică post-vânzare pentru clienți, inclusiv instalarea, depanarea, rezolvarea problemelor și întreținerea produselor și serviciilor. Contribuie la aspecte moderat complexe ale proiectelor. Ajută la dezvoltarea, întreținerea și asistența diferitelor sisteme și instrumente. Sprijină atingerea obiectivelor prin propriile eforturi personale.


Responsabilitati


  • Rezolvați problemele tehnice și legate de produs relativ complexe raportate de utilizatori prin e-mail, telefon și acces la distanță, sub îndrumarea politicilor și procedurilor stabilite
  • Analizați întrebările tehnice sau reproduceți problemele tehnice și furnizați sau dezvoltați soluții adecvate legate de aplicațiile/funcționalitățile suportate folosind cunoștințele de lucru ale conceptelor necesare
  • Asigurați legătura cu echipele interne de escaladare, dezvoltare și funcționale pentru rezolvarea problemelor, explicați altora informații complexe
  • Înțelegeți factorii cheie de afaceri și construiți cunoștințe despre companie, procese și clienți


Cerințe


  • Licență sau experiență relevantă echivalentă
  • 2+ ani de experiență într-un serviciu tehnic pentru clienți B2B sau rol de implementare
  • Cunoștințe practice despre tehnologiile de baze de date, cum ar fi Microsoft SQL Server sau Oracle
  • Experiență de bază în programare, de preferință Java
  • De preferat cunoștințe sau experiență de lucru cu platforme de cloud computing, cum ar fi Azure, Google Cloud și AWS


Oferta noastra:


  • Programe de Creștere Internă: #Crește; Programe de Mindfulness și Wellbeing (Wellbeats, MyQuillibrium, webinarii pentru minte și corp)
  • Zile libere în funcție de vechime
  • Bonus anual de performanță
  • Bonusuri de sarbatori de Craciun si Paste
  • Indemnizatie lunara care poate fi folosita pentru transport in comun/parcare/sport etc
  • Bonus de recomandare
  • Program de lucru flexibil
  • Asigurare de sănătate corporativă


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Wolters Kluwer pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Wolters Kluwer pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Wolters Kluwer locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?