Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Atributii principale:
- Sa preia apeluri in vederea inregistrarii comenzilor sau a rezolvarii problemelor de transport.
Descrierea postului:
- Sa solicite, sa verifice si sa ofere clientilor informatii despre problemele de transport;- Sa pastreze permanent legatura cu celelalte departamente pentru a gasi solutii ce vin in intampinarea nevoilor clientilor;- Sa inteleaga cerintele clientilor si sa agreeze solutii potrivite;- Sa respecte toate politicile si procedurile departamentului/companiei;- Sa furnizeze clientilor cu regularitate informatii actualizate in legatura cu transporturile lor, respectand termenele agreate si folosind canalele de comunicare cele mai adecvate;
Cerinte:
- Orientare catre client, integritate, spirit de echipa, excelente abilitati de comunicare;- Studii medii finalizate (studiile superioare constituie avantaj);- Limba Engleza - nivel avansat (a doua limba straina constituie un avantaj);- Cunostinte operare PC;- Disponibilitate pentru lucrul in ture,