Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
                                
                            
                         
                                        
                    
                                            
                            
Descrierea postului:
 - sa contacteze in mod proactiv clientii atunci cand livrarile nu pot fi efectuate in timpul de tranzit prevazut si sa inteleaga cerintele clientilor pentru a recomanda solutii potrivite;
 - sa urmareasca toate transporturile clientilor noi si cele premium, sa confirme dovada livrarii sau sa aplice politica Service Recovery;
 - sa solicite, sa verifice si sa ofere clientilor informatii despre problemele de transport;
 - sa furnizeze raspunsuri clientilor la timp, complet si in mod profesional;
 - sa inregistreze si sa completeze dosarele reclamatiilor pana la inchiderea acestora, in conformitate cu politicile si procedurile companiei.
Cerintele postului:
 - Studii medii finalizate (studiile superioare constituie avantaj);
 - Excelente abilitati de comunicare, spirit de echipa, atentie la detalii;
 - Limba Engleza - nivel avansat (a doua limba straina constituie un avantaj);
 - Cunostinte PC.