Customer Solutions Analyst

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

A day in the life of...

•    Rezolva toate exceptiile in procesarea comenzilor prin interactiune functiunile implicate (NBS, Sales, Master Data, Contabilitate) si cu clientul 
•    Este responsabil pentru respectarea fluxului comenzilor (inclusiv canal 14/Dolce Gusto)
•    Contacteaza clientul sau contactul intern pentru a rezolva comenzile blocate în cadrul SLA/in timpul agreat
•    Alinierea informațiilor despre materiale/produse cu client pentru a putea inregistra comanda fara erori
•    Contacteaza clientul, atunci când este necesar, pentru a propune acțiuni de corectie/rezolvare/atenuare atunci cand nu este stoc sufficient pentru comanda
•    Aplica corectia convenită cu clientul dacă pentru comenzile existente sau solicita Order Fulfilment Specialist sa aplice aceeasi actiune/corectie pentru comenzile viitoare 
•    Gestioneaza problemele de alocare stocuri care necesită un contact cu clienții gestionați
•    Rezolva problemele de creare document livrare în colaborare cu celelalte functiuni (Order fulfilment, Logistica, NBS)
•    Contacteaza clientul și propune o rezoluție în cazul unor probleme de transport referitoare la optimizarea încărcării, planificarea programării/zi livrare și întârzierea livrării
•    Contacteaza clientul și propune o actiune/rezoluție în caz de probleme logistice  (Warehouse) referitoare la Capacitatea depozitului și / sau Pick & Pack și probleme de încărcare 
•    Colaborează cu dept contabilitate/facturare în rezolvarea problemelor de facturare care necesită un contact cu clientul

•    Este contactul principal pentru client pentru toate retururile și refuzurile
•    Inregistreaza solicitărrile de retur și incidente de refuzu prin interacțiunea cu clienții
•    Analizeaza motivele refuzurilor și contacteaza clienții pentru a propune acțiuni de atenuare a refuzurilor

•    Se implica in gestionarea, monitorizarea și coordonarea distrugerii mărfurilor - când este necesar, cu logistica și furnizorii terți
•    Utilizeaza metodologia de analiza a cauzei problemelor care afecteaza procesul pe care il gestioneaza pentru o analiza a cauzelor primare (root cause analysis)
•    Asigura monitorizarea regulată a comenzilor deschise conform procedurilor si rutinelor  standard de operare 
•    Optimizeaza comenzile din perspectiva eficientei logistice (camion intreg, palet intreg etc)
•    Identificarea, analizarea și inițierea procesului de escaladare pe baza criteriilor de escaladare

What will make you successful

•    Studii universitare finalizate
•    Experienta in:
- Serviciu Clienți / sau Centrul de apeluri
- Lanțul de aprovizionare cu care se interactioneaza cu clienții
- Planificarea cererii și ofertei
- Distribuția / manipularea materialelor
- Vânzări și / sau marketing
•    Cunostinte foarte bune SAP
•    Engleza nivel mediu
•    Cunostinte PC
•    Abilitati excelente de comunicare, in scris si oral. 
•    Orientare catre clientul intern si extern
•    Capacitate de a lucra cu termene limita
•    Capacitate de prioritizare a sarcinilor
•    Organizare si disciplina

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la NESTLE ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la NESTLE ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are NESTLE ROMANIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?