Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
A day in the life of...
• Rezolva toate exceptiile in procesarea comenzilor prin interactiune functiunile implicate (NBS, Sales, Master Data, Contabilitate) si cu clientul
• Este responsabil pentru respectarea fluxului comenzilor (inclusiv canal 14/Dolce Gusto)
• Contacteaza clientul sau contactul intern pentru a rezolva comenzile blocate în cadrul SLA/in timpul agreat
• Alinierea informațiilor despre materiale/produse cu client pentru a putea inregistra comanda fara erori
• Contacteaza clientul, atunci când este necesar, pentru a propune acțiuni de corectie/rezolvare/atenuare atunci cand nu este stoc sufficient pentru comanda
• Aplica corectia convenită cu clientul dacă pentru comenzile existente sau solicita Order Fulfilment Specialist sa aplice aceeasi actiune/corectie pentru comenzile viitoare
• Gestioneaza problemele de alocare stocuri care necesită un contact cu clienții gestionați
• Rezolva problemele de creare document livrare în colaborare cu celelalte functiuni (Order fulfilment, Logistica, NBS)
• Contacteaza clientul și propune o rezoluție în cazul unor probleme de transport referitoare la optimizarea încărcării, planificarea programării/zi livrare și întârzierea livrării
• Contacteaza clientul și propune o actiune/rezoluție în caz de probleme logistice (Warehouse) referitoare la Capacitatea depozitului și / sau Pick & Pack și probleme de încărcare
• Colaborează cu dept contabilitate/facturare în rezolvarea problemelor de facturare care necesită un contact cu clientul
• Este contactul principal pentru client pentru toate retururile și refuzurile
• Inregistreaza solicitărrile de retur și incidente de refuzu prin interacțiunea cu clienții
• Analizeaza motivele refuzurilor și contacteaza clienții pentru a propune acțiuni de atenuare a refuzurilor
• Se implica in gestionarea, monitorizarea și coordonarea distrugerii mărfurilor - când este necesar, cu logistica și furnizorii terți
• Utilizeaza metodologia de analiza a cauzei problemelor care afecteaza procesul pe care il gestioneaza pentru o analiza a cauzelor primare (root cause analysis)
• Asigura monitorizarea regulată a comenzilor deschise conform procedurilor si rutinelor standard de operare
• Optimizeaza comenzile din perspectiva eficientei logistice (camion intreg, palet intreg etc)
• Identificarea, analizarea și inițierea procesului de escaladare pe baza criteriilor de escaladare
What will make you successful
• Studii universitare finalizate
• Experienta in:
- Serviciu Clienți / sau Centrul de apeluri
- Lanțul de aprovizionare cu care se interactioneaza cu clienții
- Planificarea cererii și ofertei
- Distribuția / manipularea materialelor
- Vânzări și / sau marketing
• Cunostinte foarte bune SAP
• Engleza nivel mediu
• Cunostinte PC
• Abilitati excelente de comunicare, in scris si oral.
• Orientare catre clientul intern si extern
• Capacitate de a lucra cu termene limita
• Capacitate de prioritizare a sarcinilor
• Organizare si disciplina