Iti doresti sa ai puterea de a crea un impact pozitiv pentru oameni și pentru planetă? Pentru clientul nostru, o companie din domeniul logistic, cautam o persoana care sa aiba:
- Experienta in imbunatatirea proceselor in logistica I transport de minim 2 ani.
- Cunostinte database management (ERP), Microsoft Excel - nivel avansat
E un avantaj sa ai experienta in procese de formare/training, Lean, Six Sigma si Agile.
Mod de lucru: Hibrid, procent variabil munca de acasa si de la birou (Dragomiresti Deal, Bucuresti).
Deplasari 25% aproximativ din timp, la sediile din tara (Cluj, Timisoara, Giurgiu).
Responsabilitati:
- Evalueaza procesele interne si le aliniaza cu obiectivele operationale precum si cu automatizarile ERP.
- Impreuna cu colegii din implementarea tehnica ERP si cu managerul de transport, aliniaza unde este cazul de imbunatatiri in vederea automatizarii sau maririi eficientei operationale.
- Scrie, descrie si aliniaza procesele care nu au documentatie aferenta sau unde documentatia trebuie adusa la zi.
- Livreaza sesiuni de formare tehnica referitoare la Sistemul de Management Transport Intern, in colaborare cu colegii din departamentul IT.
- Coordoneaza proiecte complexe de imbunatatire procese interne.
Raporteaza Managerului de Transport.
Ti-am pregatit un pachet atractiv:
- Salariu competitiv
- Asigurarea medicala pachetul standard
- Bonuri de masa
- Bonus de performanta lunar
- Bonus financiar bi-anual (se ia o data la 6 luni, de 2 ori pe an).