Customer Specialist with Czech or Polish

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Un specialist în clienți este primul punct de contact pentru orice client care are o întrebare sau o problemă cu un produs sau serviciu pe care îl vinde compania. Au multe responsabilități, cum ar fi să răspundă la apeluri telefonice primite, să adreseze întrebările clienților despre produse și servicii și să proceseze plăți sau retururi.


Candidatul ideal este un jucător de echipă pasionat, automotivat și orientat spre detalii, dedicat succesului clienților. Vă veți asigura că cerințele lor sunt bine înțelese și că marca este reprezentată întotdeauna într-o manieră profesionistă.


Responsabilitati

  • Operați ca punct principal de contact pentru clienți
  • Identificați și evaluați nevoile clienților pentru a obține satisfacție
  • Construiți relații durabile și încredere cu conturile clienților printr-o comunicare deschisă și interactivă
  • Furnizați informații corecte, valide și complete utilizând metodele/instrumentele potrivite
  • Îndepliniți obiectivele echipei de servicii personale/clienți


Cerințe

  • Excelente abilități organizatorice și analitice, autonom, inovator
  • Abilități puternice de manipulare a contactelor telefonice și ascultare activă
  • Orientarea către client și capacitatea de a se adapta/răspunde la diferite tipuri de personaje
  • Excelente abilități de comunicare și prezentare
  • Fluență în cehă sau poloneză
  • fluent in engleza


Noi oferim

  • Pachet salarial competitiv
  • Bonus lunar
  • Tichete de masa
  • Pachet de mutare pentru cei din afara Cluj-Napoca (2 luni cazare gratuita)
  • Lucru de la birou - Locație: Cluj-Napoca


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CTP Group pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CTP Group pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are CTP Group locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?