Customer Success Integration Engineer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Veeam Integration Engineer (VIE) face parte din echipa Veeam Customer Success și joacă un rol important în succesul post-vânzare și păstrarea clienților Veeam.

Clienții sunt aduși la VIE de către echipa de asistență Veeam, pentru a răspunde întrebărilor care nu sunt întrerupte/remediate și, prin urmare, nu intră în domeniul de aplicare al echipei de asistență. Aceasta include abordarea întrebărilor, cele mai bune practici și îndrumări cu dimensionarea și configurarea mediului Veeam al clientului.

VIE se va implica cu clienții care au diferite dimensiuni de implementare și niveluri de calificare, va fi confortabil să comunice cu toate nivelurile echipei clienți, să documenteze conversațiile cu clienții pentru urmărirea internă, pe lângă comunicarea prin e-mail și telefon cu clientul. Candidatul de succes va fi un auto-motivat, cu o înțelegere solidă a produselor Veeam și a tehnologiilor asociate.

Responsabilitati

Responsabilitati:

  • Lucrați ca membru al echipei Veeam Customer Success, oferind îndrumări tehnice post-vânzare clienților
  • Monitorizează și gestionează cazurile primite ale echipei de integrare care sunt transferate de la echipa de asistență
  • Ghidați clienții cu cele mai bune practici, instrucțiuni despre produse, actualizări ale produselor și/sau educarea clienților cu privire la beneficiile caracteristicilor și/sau produselor suplimentare relevante pentru provocările specificate în caz
  • Oferiți îndrumări tehnice direct clienților prin e-mail și întâlniri la distanță pentru a aborda problemele tehnice specificate în caz
  • Documentați un rezumat al conversațiilor cu clienții pentru urmărirea internă, inclusiv feedbackul clienților
  • Capacitate de a călători 15%

Calificări

Calificări:

  • Înțelegerea tehnică a tehnologiilor Veeam
  • Certificare în VMCE și VMCA foarte dorită
  • Experiență în roluri orientate către clienți
  • Cunoștințe de stocare, rețea și/sau tehnologii bazate pe cloud pentru a consilia clienții cu soluții la nivel de sistem
  • Experiență de lucru cu instrumente și cadre de monitorizare
  • Experiență în managementul ciclului de viață al datelor cu cerințe de audit IT
  • Experiență demonstrată cu tehnologiile de virtualizare
  • Abilitatea de a lucra independent cu o direcție limitată într-un mediu cu ritm rapid; trebuie să fie un auto-începător motivat și plin de energie și să poată învăța rapid noi tehnologii
  • Abilitatea de a se adapta la schimbările de rol și responsabilități
  • Abilități excelente de gestionare a timpului
  • Experiență cu soluții software în medii complexe
  • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă
  • Se cere limba engleză, germană și/sau franceză ar fi un plus.

Veeam Software este un angajator cu șanse egale și nu tolerează discriminarea sub nicio formă pe bază de rasă, culoare, religie, sex, vârstă, origine națională, cetățenie, dizabilitate, statut de veteran sau orice altă clasificare protejată de legislația federală, statală sau locală. . Toate informațiile dumneavoastră vor fi păstrate confidențiale.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Veeam Software pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Veeam Software pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Veeam Software locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?