Customer Success Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

În calitate de lider în industrie și furnizor de software-as-a-Service, misiunea noastră la 8x8, Inc. [NYSE: EGHT] este de a transforma viitorul comunicațiilor de afaceri. Platforma de comunicații deschise (TM) 8x8 reunește în mod unic soluții de voce, video, colaborare, Contact Center și API de clasă enterprise, ajutând companiile din întreaga lume să-și transforme experiența clienților și angajaților și dând putere forțelor de muncă din întreaga lume să lucreze mai inteligent.

Pentru informații suplimentare, vizitați www.8x8.com sau urmăriți 8x8 pe LinkedIn, Twitter și Facebook.

Poziția noastră de Customer Success Managers este responsabilă pentru construirea și menținerea relațiilor cu clienții noștri existenți, cu accent pe reținerea, adoptarea comunicațiilor noastre și a produselor UC, CC și XCaaS, precum și căutarea oportunităților de expansiune – creșterea valorii pe care clienții o primesc din partea noastră. suita de produse.

Managerii de succes al clienților vorbesc în mod regulat cu clienții și îi asistă cu nevoi, cum ar fi întrebări generale despre cont, adăugări de servicii, coordonarea proiectelor și facilitează rezolvarea ocazională a facturării și a asistenței. În plus, un CSM trebuie să fie capabil să comunice noi servicii și produse atât proprietarilor de afaceri de nivel C, cât și utilizatorilor tehnici (de exemplu, manageri IT, manageri de asistență etc.).

Un grad ridicat de înțelegere a terminologiei tehnice și o dorință intensă de a învăța sunt considerate avantajoase și esențiale pentru acest rol. Dacă doriți să găsiți o mare varietate în inițiativele dvs. de zi cu zi, acest rol nu vă va dezamăgi. Dacă vă place să vă scufundați și să vă suflecați mânecile și să jucați un rol cheie în menținerea unor relații de afaceri solide și în construirea unora noi, echipa de succes a clienților este locul potrivit!

Responsabilitati
  • Construirea și susținerea relațiilor cu clienții, impulsionând în același timp adoptarea și extinderea platformei noastre pentru a ne depăși obiectivele de venituri. CSM va lucra îndeaproape cu vânzările pentru a stabili și a construi relații de afaceri pe termen lung în conturile desemnate și pentru a executa planuri în cont realizate în comun;
  • Responsabil pentru reținerea clienților stabiliți și menținerea referințelor clienților;
  • Conducerea efortului post-vânzare în construirea Programelor de Succes al Întreprinderilor prin care veți oferi o valoare constantă clienților dvs.;
  • Deveniți un expert 8x8, astfel încât să puteți discuta și demonstra valoarea și scopul fiecărei părți a platformei, precum și foaia de parcurs de adoptare; Capabil să educe clienții cu privire la ofertele de produse și serviciile;
  • Aplicarea experienței tale cu clienții în discuții despre cele mai bune practici privind utilizarea platformei, precum și succesul clienților ca funcție;
  • Gestionează și coordonează soluționarea conflictelor;
  • Accentul dumneavoastră se va concentra pe încântarea clienților, pe măsură ce oferiți clienților impact asupra afacerii și inovație prin înțelegerea factorilor cheie de afaceri ale acestora;
  • Sunt necesare călătorii ocazionale, vizite la fața locului pentru clienții majori.
Cerințe
  • Licențiat;
  • O înțelegere a tehnologiei și o capacitate de a explica distinct conceptele tehnologice și de afaceri;
  • Eficacitate dovedită în proiecte complexe de transformare digitală;
  • Abilități excepționale de comunicare, prezentare și interpersonale la nivel executiv;
  • Experiență puternică cu integrarea clienților și succesul clienților;
  • Gestionarea mai multor clienți întreprinderi ca punct principal de contact;
  • Clienții implicați pentru a conduce inițiative proactive - în mod ideal, axați pe succesul sau adoptarea clienților;
  • Experiență de creștere a ratingului CSAT sau de creștere a retenției nete;
  • Confortabil să prezinte la toate nivelurile la clienți, inclusiv directori de nivel C;
  • Experiență în analiza datelor și prezentarea rezultatelor către client, inclusiv diferite abordări de adoptare.
Trăsăturile unui manager de succes al clienților A-Player
  • Abilități excepționale de service clienți;
  • Susține pe plan intern nevoile/cerințele clienților lor;
  • Educă clienții cu privire la noile produse și cum să obțină cel mai bine valoarea dorită;
  • Înțelege importanța înțelegerii obiectivelor/nevoților/cerințelor clienților;
  • Lucrează cu clienții pentru a demonstra succesul/valoarea;
  • Abordare antreprenorială cu mentalitate strategică;
  • Inteligență emoțională ridicată.
Beneficii
  • 25 de zile de concediu anual. Vacanță suplimentară de 1 zi de concediu pentru fiecare 2 ani întregi de muncă (max. până la 5 zile);
  • Sărbătorile legale (sărbătorile legale) în timpul weekendului, sunt respectate în zilele lucrătoare;
  • Participarea la schema de bonusuri a companiei – bazată pe performanța companiei și performanța individuală;
  • Pensiune privata;
  • Asigurare de viață de grup;
  • Asistență medicală privată;
  • Tichete de masă;
  • Indemnizație de telecomunicații;
  • Alocația pentru nou-născut;
  • Alocație de Crăciun și Paște;
  • Platformă flexibilă de beneficii;
  • Activități și evenimente de implicare a angajaților;
  • Inițiative de învățare și formare;
  • Program de lucru flexibil;
  • Planul de cumpărare de acțiuni pentru angajați.
Pentru o privire mai atentă asupra modului în care arată viața la 8x8 International și la biroul din Cluj, consultați pagina noastră de Instagram .

8x8 crede că diversitatea face compania noastră mai puternică, motiv pentru care suntem un angajator mândru de egalitate de șanse și încurajăm tot personalul nostru să-și aducă eul autentic la muncă. Credem în corectitudine și credem în securitate, așa că ne rezervăm dreptul de a verifica antecedentele oricui căruia îi oferim o ofertă de angajare.

Pentru solicitanții europeni de locuri de muncă, Notificarea noastră privind confidențialitatea solicitanților de locuri de muncă poate fi găsită aici.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la 8x8 pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la 8x8 pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are 8x8 locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?