Customer Success Manager - EMEA

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre companie

Qumulo este principala platformă de date pentru fișiere pentru medii multi cloud, oferind libertate de neegalat, control și vizibilitate în timp real pentru datele fișierelor la scară masivă. Companiile din Fortune 500, marile studiouri de film și cele mai mari facilități de cercetare din lume au încredere în Qumulo pentru a le ajuta să inoveze cu fișierele lor digitale esențiale. Experiența Qumulo face gestionarea datelor fișierelor simplă, cu funcții noi continue, o soluție unică pentru toate sarcinile de lucru și acces la experți în succesul clienților în programul dvs.

La Qumulo construim o cultură deschisă și colaborativă în care oamenii își pot face cel mai bun lucru cu clienții ca câmpul nostru magnetic. Acționăm ca proprietari, împărtășim în mod implicit, suntem bazați pe date și experimentali și, ca loc de muncă incluziv, salutăm și sărbătorim mai multe puncte de vedere. Ca parte a culturii noastre, credem că diversitatea stimulează inovația.

Despre Poziție

Clienții sunt sângele companiei noastre, iar Qumulo caută manageri strategici, orientați către client și orientați spre rezultate, Customer Success Managers (CSM) cu limba engleză și este necesară o a doua limbă (de preferință germană). Această poziție este o oportunitate interesantă de a te alătura echipei CSM din regiunea EMEA! Aduceți-vă spiritul antreprenorial și ajutați Qumulo să-și dezvolte afacerea EMEA. CSM-urile vor angaja, reține și vor permite clienților noștri să își organizeze datele la scară exabyte. CSM este responsabil în ultimă instanță pentru ciclul de viață complet al unui portofoliu de clienți Qumulo și pentru dezvoltarea acestor relații pentru a asigura succesul lor continuu.

Responsabilitati
  • Dețineți succesul suprem al clienților Qumulo, inclusiv integrarea clienților, implementarea, păstrarea și reînnoirea. Acest rol va asigura că clienții obțin valoare maximă din investițiile lor în Qumulo și că au un succes extraordinar cu produsul lor.
  • Gestionați responsabilitatea generală pentru gestionarea relației cu clienții pentru a asigura păstrarea și reînnoirea
  • Conduceți procese de integrare fără întreruperi și lucrați în mod interfuncțional cu echipele noastre de vânzări, produse și inginerie pentru a gestiona în mod proactiv implementarea de succes a fiecărui client.
  • Prioritizează și promovează rezolvarea problemelor clienților și escaladă după cum este necesar.
  • Oferiți feedback echipelor de inginerie și de produs cu privire la lacunele produselor și domeniile de îmbunătățire.
Calificări
  • Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală în două limbi (de preferință germană)
  • Abilități puternice de rezolvare a problemelor cu o atitudine capabilă
  • Abilități puternice de management de proiect și organizare
  • Orientat spre detalii și capabil să facă mai multe sarcini și să prioritizeze.
  • Experiență în roluri de asistență pentru clienți
  • Cunoașterea sistemelor de fișiere scalare
  • Abilitatea de a călători până la 10%
Qumulo este un angajator cu șanse egale. Solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare indiferent de rasă, culoare, sex, religie, sex, orientare sexuală, vârstă, dizabilitate, statut militar sau origine națională sau orice altă caracteristică protejată de legislația federală, statală sau locală aplicabilă.
  • Vă rugăm să rețineți că angajarea la Qumulo este condiționată de finalizarea unei verificări satisfăcătoare a antecedentelor.
Pentru mai multe informații despre Notificarea noastră de confidențialitate a solicitantului și a angajaților, vă rugăm să faceți clic pe linkul de mai jos:

http://qumulo.com/applicant-employee-privacy-notice

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Qumulo pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Qumulo pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Qumulo locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?