Customer Success Manager - North EMEA (Remote)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Îți place să construiești relații, să rezolvi provocările și să înveți tehnologii noi? Dacă o faci, alătură-te echipei noastre de succes de la Grafana Labs!


Echipa Customer Success stimulează adoptarea produselor printr-o serie de angajamente de impact care le permit clienților noștri să-și maximizeze valoarea comercială și tehnică cu Grafana. Pentru un client, Grafana CSM este un partener care își înțelege afacerea, obiectivele și provocările și oferă recomandări specifice pentru a-și satisface nevoile de afaceri.


Managerii de succes a clienților se vor alinia la un portofoliu de clienți dintr-o anumită regiune și sunt responsabili pentru asigurarea unui parteneriat sănătos prin stimularea adoptării produselor. Veți face acest lucru valorificând date și informații pentru a interacționa cu clienții în anumite momente ale călătoriei lor Grafana.


CSM-urile noastre gestionează întregul ciclu de viață al călătoriei post-vânzare a clienților noștri, de la integrare până la reînnoire, inclusiv verificări regulate de cadență, recenzii de afaceri și orice oportunități de upsell. Trebuie să înțelegeți ecosistemul de servicii pe care clienții noștri le folosesc și să lucrați cu clientul pentru a asigura succesul cu Grafana în centru. Ne-am aștepta să înțelegeți de ce Kubernetes este popular, cum se leagă de Prometheus și diferența dintre jurnale, valori și urme.


Ce vei face?


  • Gestionați proactiv o carte de afaceri pentru a stimula adoptarea produselor pentru a asigura o reînnoire sănătoasă
  • Bucurați-vă de construirea și repetarea cadrului nostru de succes pentru clienți pentru a oferi valoare comercială și tehnică la scară
  • Colaborați cu echipa de vânzări pentru a forma planuri comune de cont pentru a înțelege unde există clienții expuși riscului, unde există oportunități de creștere și pentru a dezvolta o strategie de executat în raport cu un plan de cont
  • Gestionați experiența post-vânzare continuă cu clientul, inclusiv integrarea, optimizarea continuă, monitorizarea utilizării pentru a determina dacă există oportunități de upsell și atenuarea riscurilor pentru a asigura o reînnoire sănătoasă
  • Documentați și împărtășiți poveștile de succes ale clienților și poveștile de intervenție. Desfășurați întâlniri virtuale și la fața locului în conformitate cu cadrul nostru de succes pentru clienți pentru a genera rezultate, adoptarea produselor și a asigura păstrarea
  • Mențineți un nivel ridicat de profesionalism, empatie, afaceri și perspicacitate tehnică pentru mai mulți clienți simultan, conectând tendințele și temele pe măsură ce mergeți
  • Comunicați proactiv cu clienții și echipele interne pentru a oferi o buclă de feedback cu privire la produsele noastre și peisajul competitiv
  • Bucurați-vă de rezolvarea problemelor pentru a înțelege ce dorește clientul dvs. să rezolve, cartografiind soluții la lacunele și subliniind valoarea față de soluția propusă
  • Generați oportunități de extindere a veniturilor în funcție de nevoi și probleme descoperite în timpul interacțiunilor cu clienții
  • Lucrați cu echipa pentru a îmbunătăți documentația clienților și pentru a crea material de activare intern


Ce vei aduce echipei


  • 3+ ani de experiență tehnică, ideal cu tehnologii Open Source sau în spațiul Metrics/Monitoring/Observability
  • 5+ ani de experiență în gestionarea unui portofoliu de clienți, dezvoltarea și conducerea strategiilor pentru a maximiza retenția
  • Suntem un startup, așa că sarcinile tale vor fi variate și complexe și vor necesita judecată puternică, colaborare și leadership. Suntem o primă companie de la distanță, așa că ar trebui să aveți experiență și calificare în a lucra de la distanță cu o echipă internațională
  • Veți avea nevoie de abilități de comunicare orală și scrisă de primă clasă atât pentru a colabora cu primele noastre echipe interne de la distanță, cât și cu clienții noștri din întreaga lume. Va trebui să fiți capabil să articulați cu pricepere propunerea noastră de valoare și avantajele tehnice ale produselor noastre
  • Îți place să înveți noi tehnologii și îți vei sufleca mânecile pentru a afla cum funcționează lucrurile
  • Vă va plăcea să rezolvați provocări tehnice complexe și să construiți relații cu clienții noștri
  • Va trebui să fii auto-motivat, orientat spre detalii și să te bucuri de învățare continuă. Veți putea și doriți să dezvoltați o cunoaștere puternică a infrastructurii și produselor noastre
  • Abilități puternice de management de proiect și abilitatea de a face mai multe sarcini într-un mediu de pornire în mișcare rapidă
  • Situat ideal în DACH


Despre Grafana Labs: Există peste 950.000 de instalații active ale Grafana pe tot globul, care monitorizează totul, de la stupi la schimbările climatice din Alpi. Tablourile de bord recunoscute instantaneu au fost observate peste tot, de la lansarea NASA și sediul Minecraft până la Wimbledon și Turul Franței. Grafana Labs ajută, de asemenea, companii precum Bloomberg, JPMorgan Chase și eBay să-și gestioneze strategiile de observabilitate cu oferte full-stack care pot fi gestionate complet cu Grafana Cloud sau autogestionate cu Grafana Enterprise Stack. Stack-ul Grafana a crescut pentru a include alte patru proiecte open source, Grafana Loki (pentru jurnale), Grafana Tempo (pentru urme), Grafana Mimir (pentru metrici) și Grafana OnCall (pentru gestionarea la apel).


Beneficii: Pentru mai multe informații despre avantajele și beneficiile lucrului la Grafana, vă rugăm să consultați pagina noastră de cariere.


O notă despre covid-19: Toți Grafanistii care doresc să participe la evenimente în persoană sau să călătorească pentru Grafana Labs trebuie să fie complet vaccinați.


Angajator cu șanse egale: La Grafana Labs construim o companie în care un amestec divers de oameni talentați doresc să vină, să rămână și să facă cea mai bună muncă. Știm că compania noastră funcționează pe baza muncii grele și a dăruirii angajaților noștri pasionați și creativi.


Vom recruta, pregăti, compensa și promova indiferent de rasă, religie, culoare, origine națională, sex, dizabilitate, vârstă, statut de veteran și toate celelalte caracteristici fascinante care ne fac diferiți și unici. Credem că egalitatea și diversitatea formează o organizație puternică și lucrăm din greu pentru a ne asigura că aceasta este fundamentul organizației noastre pe măsură ce creștem.


Pentru informații despre modul în care datele dvs. personale sunt utilizate după ce ați aplicat la un loc de muncă, consultați politica noastră de confidențialitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Grafana Labs pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Grafana Labs pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Grafana Labs locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?