Customer Success Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Superside își extinde echipa Customer Success și caută un Customer Success Manager care să lucreze îndeaproape cu mărcile și companiile noastre de top, cum ar fi Meta, Amazon, Red Bull, Cisco și LVMH, precum și cu IMM-uri.


La Superside, veți ajuta clienții noștri să realizeze valoarea maximă din colaborarea noastră. Veți îndeplini această misiune asigurându-vă că vă implicați atât cu utilizatorii finali, cât și cu directorii, pentru a vă asigura că clienții noștri iubesc, se adaptează și cresc cu Superside.


În calitate de Customer Success Manager, aveți experiență dovedită în construirea de relații puternice cu clienții, construirea loialității pentru a stabili reținerea pe termen lung. Vă poziționați ca un avocat al clienților în timp ce sprijiniți echipele de vânzări și manageri de proiect să-și atingă obiectivul.


Ce vei face:

  • Stimulați satisfacția clienților, reînnoiri și extinderi pentru până la 30 dintre clienții noștri
  • Gestionați relația post-vânzare, care include integrarea, instruirea produselor, adoptarea utilizatorilor, revizuiri trimestriale de afaceri
  • Gestionați, monitorizați și urmăriți starea de sănătate a tuturor conturilor dvs. și acționați în funcție de orice identificare proactivă a potențialelor riscuri de abandon
  • Colaborați îndeaproape cu echipa de livrare a proiectelor creative Superside pentru a vă asigura că oferim cea mai bună experiență posibilă pentru clienți
  • Gestionați escaladarea clienților pentru a stimula rezoluția la nivel intern cu părțile interesate
  • Ghidați clienții cu soluții proactive care să-i ajute să-și crească valoarea abonamentului Superside
  • Generați sugestii de îmbunătățire continuă cu privire la modalitățile de actualizare a proceselor interne și de implementare a celor mai bune practici, susținând strategia de succes a clienților pe măsură ce funcția evoluează
  • Colaborați cu alte echipe, cum ar fi Operațiuni, Marketing și Produs, pentru a conduce alinierea strategiei concentrată pe obiectivele de afaceri dorite de comun acord.


Ce vei avea nevoie pentru a reuși:

Acest rol este diferit de un rol de asistență pentru clienți. Este nevoie de o abordare proactivă a clienților noștri, înțelegerea strategiei și nevoilor viitoare înainte de a apărea orice problemă. Candidații care vor reuși în acest rol au în primul rând experiență în gestionarea conturilor și o adevărată mentalitate centrată pe client.


  • Licență sau superioară în Creative, Comunicare sau similar / Licență în Afaceri sau Marketing
  • Peste 5 ani de experiență în legătură cu clienții și gestionarea contului , de preferință dintr-o agenție de publicitate/creativitate și/sau mediu SaaS
  • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba engleză, bun la prezentarea ideilor și la discutarea soluțiilor în grupuri mari
  • Abilități puternice de a construi relații cu clienții, cu capacitatea de a gestiona așteptările și de a construi încredere
  • Experiență în interacțiunea cu utilizatorii finali, evanghelizarea unei soluții și promovarea adoptării de către mai multe grupuri de părți interesate
  • Prejudecăți pentru acțiune, apreciere pentru procesele bazate pe date, gândire harnică, proactivă, centrată pe client și bazată pe execuție
  • Abilitatea de a colabora cu întreaga echipă de cont și cu alte părți interesate
  • Abilitatea de a învăța rapid concepte relevante de producție/operațiuni/proces de proiectare și de a consulta clienții cu privire la acestea
  • Fii o persoană care rezolvă probleme în mod natural, care poate fi eficient cu informații limitate


De ce să ni te alături?

Avem misiunea de a crea mai multe șanse egale la nivel global. Și având în vedere asta, am construit o companie la distanță nativă, care ne permite să atragem cei mai buni talente, indiferent unde se află.

Ai nevoie de mai multă convingere? Iată o listă neexhaustivă de motive pentru a ni se alătura:


  • O comunitate globală de oameni talentați care lucrează din peste 60 de țări diferite
  • Program de lucru flexibil și configurare complet de la distanță. Am fost îndepărtați din prima zi. Nicio moștenire ciudată de birou
  • Un mediu cu ritm ridicat, cu energie ridicată și de înaltă performanță
  • Membrii echipei de încredere, fără ego și care caută adevărul
  • Pionier în viitorul muncii cu o comunitate corectă, prietenoasă și susținătoare. Suntem destul de mândri de acesta
  • O carieră către o responsabilitate sporită, mentorat și leadership. Noi creștem, tu crești
  • Suntem o companie globală cu peste 450 de clienți cu abonament în întreaga lume și înregistrăm o creștere puternică a veniturilor. Veți fi expus la toate aspectele unei afaceri în modul de pornire și scalare rapidă
  • Avem dimensiunea potrivită. Nu este un mic startup și nici o entitate corporativă
  • Vedeți ceva ce doriți să îmbunătățiți? Minunat. Suntem o echipă flexibilă și colaborativă, care învață și crește mereu


Încrederea a peste 450 de mărci ambițioase


Superside este serviciul creativ-ca-a-abonament numărul 1, conceput ținând cont de agenții de marketing și de reclame. Combinând cei mai buni 1% din talentele creative din întreaga lume cu tehnologia operațiunilor de proiectare special concepută, Superside ajută companii precum PUMA, Shopify, Prime Gaming, Autodesk și LVMH să crească reclame pentru a testa, învăța și crește mai repede.


De la înființare, Superside a fost o companie complet la distanță, cu peste 700 de membri ai echipei care lucrează în peste 60 de țări și 19 fusuri orare. Compania este susținută de Y Combinator, Luxor Capital, Prosus Ventures, Slack Fund, Freestyle Capital, High Alpha Capital și Alliance Ventures în încercarea de a crea oportunități egale pentru creativii din întreaga lume.


Pentru a afla mai multe, vizitați www.superside.com .

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Superside pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Superside pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Superside locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?