Customer Success Partner

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

De ce Twill?

Industria logistică este pregătită pentru perturbări digitale și suntem gata să zguduim lucrurile. Suntem o extindere globală vibrantă, cu mișcare rapidă, cu oamenii și produsul pentru a declanșa o transformare digitală profundă, rapid.


Twill este răspunsul Maersk la această dezvoltare a pieței – o viziune ambițioasă de simplificare a transportului de marfă într-o măsură în care toată lumea – indiferent de mediul lor – poate rezerva servicii de expediere de marfă, online și cu doar câteva clicuri. Scopul nostru este de a permite pieței întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri) să reușească în comerțul global prin înlăturarea obstacolelor cheie cu care se confruntă în timpul deplasării mărfurilor. Vom realiza acest lucru prin crearea unei experiențe de utilizator excelentă, cu simplitate pentru utilizator în nucleu.


Echipa noastră este formată din cei mai buni și mai străluciți din domenii, de la experți din industrie, până la designeri cu experiență, până la dezvoltatori. Și suntem uniți de o singură mentalitate – una care încurajează creativitatea, asumarea riscurilor și atitudinea de „a prelua controlul”.


Îți place să lucrezi cu un grup divers de experți, să elaborezi soluții simple la probleme complexe și să redefinis status quo-ul? Și noi... vino alături de noi.



Noi oferim

Fiți esența centrarii pe client, oferim un rol hibrid unic atât prin vânzarea propunerii de valoare Twill către clienți potențiali noi, cât și să avem grijă excelentă și proactivă de ei odată ce sunt la bord și să-i dezvoltăm cunoscând mereu următoarea lor nevoie. Scopul este de a deservi baza noastră de clienți activi la un standard înalt, de a câștiga clienți noi, de a optimiza reținerea și de a crește veniturile și de a face acest lucru într-un prim mod digital: concentrați-vă întotdeauna pe a permite clienților să se autoservire. Lucrați îndeaproape cu vânzările pentru a asigura o tranziție ușoară a proprietății clienților.

Responsabilități cheie

• Gestionați sarcinile operaționale legate de instrucțiunile de expediere, vamă, planificarea transportului și monitorizați termenele de referință pentru a asigura o experiență pozitivă a clienților.

• Asigurați o execuție ușoară a ciclului de viață de la capăt la capăt al transportului, lucrând îndeaproape cu clientul, precum și cu părțile interesate interne din operațiuni și back-office din întreaga lume

• Păstrarea și vânzarea către clienții existenți prin autoservire personalizată

• Sprijiniți în mod proactiv clientul pentru a construi încredere și încredere operațională prin telefon, chat și e-mail, încurajând/împingând în același timp funcțiile de autoservire

• Vizați clienți noi printr-o propunere de valoare digitală

• Monitorizați în mod activ satisfacția clienților și asigurați-vă că informațiile și sugestiile clienților pentru automatizare sunt partajate cu managerul Twill.

Pe cine căutăm

Mai presus de toate, căutăm persoane care văd diferența pozitivă pe care Twill o face în sprijinirea întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri) pentru a avea succes în comerțul global.

• Un comunicator excelent care se relaționează bine cu tot felul de oameni, are capacitatea de a construi relații adecvate și folosește diplomația și tactul pentru a dezamorsa situațiile de înaltă tensiune.

• Cineva cu o pasiune pentru satisfacția clienților și excelența în servicii, căruia îi pasă cu adevărat de oameni și este empatic cu problemele celorlalți.

• Bilanț de succes în ceea ce privește promovarea activă a ideilor de schimbare și îmbunătățire

• Gânditor inovator

• Limba engleza si romana fluent.

Competente cheie

• Centrat pe client și proactiv

• Îmbunătățirea continuă și creșterea productivității

• Orientare către autoservire.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la A.P. Moller - Maersk pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la A.P. Moller - Maersk pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are A.P. Moller - Maersk locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?