Customer Success Representative, Emerging with Italian

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Reprezentantul pentru succesul clienților este responsabil pentru gestionarea vânzărilor de reînnoire, monitorizarea canalului de expirare a acordurilor de reînnoire existente și urmărirea activă a clienților și a partenerilor de canal pentru a asigura reînnoirea contractelor de asistență.


Responsabilitati


  • Monitorizează canalul acordurilor care expiră, contactează clienții cu până la 6 luni înainte de expirare și oferă o propunere/ofertă clientului/partenerii pentru continuarea suportului și produselor lor.
  • Monitorizează propunerile/cotațiile restante pentru clienți pentru a se asigura că reînnoirea este închisă.
  • Interacționează și colaborează extern cu partenerii și utilizatorii finali și intern cu echipa de vânzări Veeam.
  • Prelucrează întrebările clienților explicând prevederile și beneficiile planurilor propuse; vinde și upgrade produse.
  • Urmărește în mod activ lista clienților expirați, utilizatorilor finali și partenerilor de canal pentru a vinde produse reinstalate.
  • Urmărește propunerile/cotațiile restante, comenzile primite, rata reînnoirilor și prognoza curentă pentru raportarea către conducere.
  • Generează oferte și asigură că contractele conțin termeni și condiții adecvate pentru reînnoirile de întreținere selectate de client.
  • Ajută la negocierea contractelor sau a acordurilor de întreținere.
  • Îndeplinirea obiectivelor profesionale și a KPI-urilor precum atingerea cotei/țintei, numărul de apeluri, numărul de conturi gestionate pe zi alte activități specifice;
  • Participă la întâlnirile echipei și își asumă responsabilitatea pentru inițiativele de îmbunătățire a reînnoirilor și alte acțiuni atribuite;
  • Obligația de a raporta și înregistra la timp, datele complete și corecte solicitate privind aplicațiile și sistemele interne specifice instrumentelor/aplicațiilor;
  • Orice alte sarcini de serviciu și responsabilități atribuite de conducerea departamentului;
  • Îndeplinește alte atribuții atribuite;


Calificări


  • Este necesară diplomă de licență (se va lua în considerare o combinație de educație și experiență)
  • Limba italiana si engleza la nivel avansat
  • Experiență anterioară – Experienta anterioară în vânzări reprezintă un plus
  • Sunt necesare abilități excelente de servicii pentru clienți
  • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă
  • Abilități organizatorice excepționale cu capacitatea dovedită de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini pentru a respecta termenele limită și cotele
  • Abilitatea de a lucra într-un mediu semi-autonom și cu ritm rapid
  • Auto-începător motivat și plin de energie, pregătit pentru a gestiona un număr mare de comunicații prin e-mail și apeluri telefonice la ieșire
  • Experiență în compilarea, interogarea, analizarea și raportarea datelor
  • Cunoașterea cu SalesForce.com este de dorit
  • Cunoștințe de bază despre industria virtualizării și capacitatea de a transmite informații către comunitatea parteneră


Veeam Software este un angajator cu șanse egale și nu tolerează discriminarea sub nicio formă pe bază de rasă, culoare, religie, sex, vârstă, origine națională, cetățenie, dizabilitate, statut de veteran sau orice altă clasificare protejată de legislația federală, statală sau locală. . Toate informațiile dumneavoastră vor fi păstrate confidențiale.


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Veeam Software pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Veeam Software pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Veeam Software locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?