Customer Success Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre Wallter

Wallter® este o companie de top fintech (instituție de bani electronici) licențiată de Banca Lituaniei, având birouri în Lituania, România și Israel.

Wallter® deservește sute de clienți corporativi (B2B) cu o platformă de soluții online de ultimă generație pentru servicii de afaceri, FX și plăți internaționale, personalizate și adaptate nevoilor acestora.

Acum, căutăm un specialist în succesul clienților cu experiență și foarte motivat , care să se alăture echipei noastre globale în creștere rapidă, în biroul nostru din București .

Despre Poziție

În calitate de Specialist în succesul clienților , veți menține, gestionați și dezvolta relația companiei cu clienții și partenerii cheie, din mai multe industrii la nivel global.

Ce vei face:

  • Gestionarea și dezvoltarea celor mai strategice portofolii ale clienților noștri la nivel mondial.
  • Determinarea celor mai bune practici și raportarea performanței campaniei în funcție de prioritățile clienților. Initiaza si optimiza strategiile si KPI-urile.
  • Contactarea și gestionarea relațiilor cu clienți și parteneri noi și existenți, inclusiv directori de nivel C, prin procesul de onboarding și în curs de desfășurare.
  • Dezvoltarea și construirea de parteneriate aprofundate și menținerea unor relații puternice cu clienții prin furnizarea de servicii excelente pentru clienți.
  • Prognoza și urmărirea valorilor cheie ale conturilor și pregătirea de rapoarte privind starea contului.
  • Testați și evaluați în mod continuu noi strategii, tactici și parteneriate, ca parte a unui efort continuu de a evolua și de a îmbunătăți oferta noastră de produse.
  • Optimizați performanța tranzacțiilor prin recomandarea și implementarea ajustărilor echipelor interne și managementului.

Vei aduce:

  • fluent in engleza
  • 2+ ani de experiență într-un rol similar
  • O diplomă de licență, de preferință în afaceri sau comunicații
  • Experiență în utilizarea sistemelor Microsoft Office și CRM
  • Mentalitate centrată pe client, empatie și capacitatea de a înțelege nevoile clienților
  • Excelente abilități interpersonale și de comunicare, capacitatea de a construi relații productive cu echipele interne și cu părțile interesate ale clienților
  • Mentalitate de proprietate și abordare proactivă a muncii
  • Bilanțul privind atingerea KPI-urilor sau depășirea acestora
  • Reziliență, capacitatea de a lua decizii într-un mediu în schimbare, de a anticipa nevoile viitoare și de a genera rezultate

Nu este obligatoriu, ci un mare avantaj:

  • Experiență în industria plăților și bancare
  • Experiență în vânzări directe pentru clienții B2B implicați în comerțul transfrontalier
  • Experiență în industria software-ului IT
  • Experiență în lucrul și colaborarea cu echipe globale pentru a duce lucrurile la bun sfârșit.

Oferim:

  • Echipa globală și mediu internațional.
  • Oportunități de creștere și dezvoltare într-o companie Fintech cu ritm rapid
  • Birou care acceptă animalele de companie

Suntem mândri să fim un angajator cu șanse egale. Wallter a fost construit în jurul ideii că toată lumea are dreptul de a avea succes, online. Aceeași viziune ne definește ca angajator: crearea unui mediu de lucru în care toată lumea este binevenită și oricine are dreptul de a reuși.

Vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dvs. în engleză.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Wallter pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Wallter pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Wallter locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?