Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Locație: Brașov
Contract perioadă nedeterminată
Descrierea companiei
- Carmeuse este o companie multinațională fondată în, lider mondial în producerea varului.
- Produsele noastre sunt utilizate într-o multitudine de aplicații, cum ar fi tratarea apei, stabilizare de soluri, construcții industriale, agricultură, industria alimentară și farmaceutică, fabricarea sticlei.
- În România, Carmeuse are 3 fabrici, la Deva, Câmpulung și Fieni, iar sediul central este în Brașov
- În toate acțiunile noastre, punem accent pe dezvoltare sustenabilă şi respectarea mediului înconjurător
Descrierea poziției
În calitate de CUSTOMER SUPPLY SOLUTIONS LEAD vei fi responsabil de activitatea de transport, licitații și asset management precum și de găsirea de soluții eficiente de transport pentru toate segmentele de piață.
Reponsabilități
- managementul contractelor cu transportatorii;
- organizarea transportului;
- organizarea de licitații in Ticontract;
- urmărirea și actualizarea Protocolului de transport atât pentru transportatori cât și pentru clienții care își organizează transport în regim propriu;
- raportarea activităților de transport (prefacturarea către furnizorii de transport);
- transport service level;
- găsirea de soluții de transport pentru toate segmentele de piață;
- asigurarea backup-ului pentru piața de soil stabilization;
- activitatea de asset management;
- organizarea și monitorizarea stocurilor în terminale;
- urmărirea KPI de transport în platforma Transporeon;
- planificarea și urmărirea parametrilor de funcționare ai platformei Transporeon pentru planificarea transportului.
Cerințe
- Studii universitare, constituie avantaj calificarea în management logistic;
- 2 ani de experiență în industrie relevantă;
- Fluent Română și Engleză (scris, vorbit);
- Cunoștințe bune de logistică, în special transport, asset management și tendering;
- Cunoștiințe solide operare PC, MS Office(Word, Excel);
- Cunoștințe ale sistemului SAP, modulele SD≤
- Cunoașterea soluțiilor și serviciilor lanțurilor de aprovizionare;
- Înțelegerea business-ului, inclusiv date financiare, abilități management de proiect;
- Orientare către client, abilități excelente de comunicare, scris și vorbit în română și engleză;
- Abilități analitice și gândire logică;
- Inițiativă și abordare proactivă, îmbunătățire continuă.
Ce îți oferim
- Un loc de muncă stabil într-o companie ce pune angajatul pe primul loc;
- Munca în echipă;
- Implicarea în domenii multiple de activitate;
- Pachet salarial atractiv (salariu fix, spor pentru orele de noapte și lucrul în zilele de weekend, tichete de masă, prime, transport gratuit)