Customer Support Analyst

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Noi, Operative , suntem lider mondial în accelerarea veniturilor pentru companiile media din întreaga lume.

Nicio altă companie de software din spațiul AdTech nu oferă o experiență aprofundată comparabilă pentru a crea software cu adevărat inovator, care funcționează pe toate platformele, modelele de venituri și unitățile de afaceri. Oferim soluții bazate pe software care ajută clienții să gestioneze reclamele atât în ​​spațiul liniar (TV), cât și în cel digital. Suntem pe piață de peste două decenii și avem peste 1100 de angajați cu 12 birouri răspândite pe tot globul.


Operative este mândru că joacă un rol esențial în modul în care publicitatea este cumpărată, vândută și gestionată în industria media. Mai multe despre noi pe: www.operative.com

FISA POSTULUI


Căutăm un analist de asistență pentru clienți, responsabil cu furnizarea de suport pentru aplicații business-to-business. Acest rol promovează prioritățile clienților, conduce incidentele până la închidere și îmbunătățește experiența de asistență pentru clienți. Candidatul ideal va combina abilitățile tehnice și funcționale puternice de rezolvare a problemelor cu un simț acut al afacerilor pentru a oferi asistență de top orientată către client.


PRINCIPALE OBLIGAȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI

  • Primiți, analizați, depanați, replicați și rezolvați problemele complexe ale clienților, după implementare, cu scopul de a ajuta la succesul clienților, reținerea și adoptarea liniilor de produse operative
  • Dezvoltați cunoștințe despre software, instrumente de depanare și procese
  • Oferiți răspuns rapid și soluționare la incidentele complexe ale clienților în conformitate cu cerințele SLA
  • Coordonarea cu echipele interne operative (Managementul produselor, Soluții, TechOps, Succesul clienților și Inginerie) pentru a răspunde nevoilor și solicitărilor clienților
  • Dați dovadă de inițiativă, agilitate și urmărire în domeniile de responsabilitate
  • Fiți amabil, profesionist și receptiv, în timp ce reprezentați cu capacitate Operative în fața clienților
  • Asistați analiștii seniori și potențialii
  • Contribuiți la baza de cunoștințe de asistență
  • Asistență la o varietate de proiecte operaționale, cum ar fi monitorizarea mediilor de producție ale clienților


Ce ai tu:

  • Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală (cunoaștere a limbii engleze)
  • Abilitatea de a aduna detalii despre probleme, de a identifica probleme, de a media probleme, de a dezvolta soluții și de a implementa un curs de acțiune
  • O atitudine „poate face”, cu obiceiuri puternice de urmărire
  • Data limită și orientat spre detalii, cu capacitatea de a jongla mai mulți clienți și proiecte simultan.
  • Abilitatea de a gestiona situațiile provocatoare ale clienților cu diplomație și de a fi rece la presiune
  • Abilitatea de a analiza incidentele clienților și de a recrea posibile defecte într-un mediu simulat
  • Abilități excepționale de relație cu clienții și relații cu clienții
  • Disponibilitatea de a-și asuma orice sarcini sunt necesare pentru a finaliza postul
  • Cunoștințe solide Microsoft Excel

Preferat:

Familiaritate cu conceptele despre ciclul de viață al dezvoltării software (SDLC).


EDUCAȚIE, CERTIFICARE ȘI EXPERIENȚĂ

Necesar:

  • diplomă de licență în informatică, inginerie sau domenii relevante legate de software/computer sau experiență echivalentă
  • Cunoașterea SQL și înțelegerea sistemelor de baze de date relaționale
  • Cunoașterea instrumentelor CRM (Salesforce, Jira etc.)
  • 2+ ani de experiență în aplicații sau asistență tehnică (Nivel 1 sau 2)
  • Excelente abilități de comunicare, organizare și de rezolvare a problemelor
  • Abilitatea de a lucra cu program flexibil și dorința de a lucra la gardă atunci când este necesar

Preferat:

  • Experiență cu aplicații on-premise/personalizate
  • Familiaritate cu cadrele IT (ITIL sau Six Sigma)

Noi oferim:

Expunere internațională (vedeți de ce avem nevoie de fluență în limba engleză), vibrații grozave de echipă, dezvoltare a carierei, acces complet gratuit la cursuri tehnice și certificări de la UDEMY.

Beneficii suplimentare: Asigurare privată de sănătate, abonament la sală de sport, stimulente, cadouri și premii operative unice.


Operativului îi pasă de confidențialitatea dvs. și de protejarea datelor dvs. Prin depunerea unei cereri pentru un post la Operative, confirmați că ați citit următoarele și sunteți de acord cu modul în care Operative vă tratează datele: 1) Politica de confidențialitate a candidatului disponibilă la https://www.operative.com/candidate-privacy-notice / și 2) Notificarea de candidat pentru transferul și păstrarea datelor disponibilă la https://www.operative.com/candidate-notice/.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Operative pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Operative pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Operative locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?