Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Pentru unul dintre clienții noștri, o companie multinаțională dе comerț, căutăm Customer Support cu Croata.
Responsabilitati:
- Furnizarea informatiilor corecte si complete privind produsele companiei;
- Analizarea cerintelor clientilor si oferirea de consultanta privind caracteristicile produselor si serviciilor companiei
- Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii
- Preluarea comenzilor de la clienti, via telefon, chat si e-mail;
- Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companie;
- Raportarea catre supervisor a rezultatelor obtinute
Cerinte:
- Obligatoriu - Limba Croata la nivel avansat (citit/scris/vorbit)
- Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gindire analitica;
- Experienta anteriora in Call Center/Customer Support, minim 1 an, reprezinta un avantaj;
- Experienta anterioara in E-Commerce, reprezinta un avantaj;
- Cunostinte operare PC (Microsoft Office);
- Responsabilitate, Spirit de echipa, Incredere si Proactivitate, Empatie, Entuziasm, Atitudine pozitiva