Crossover este sursa #1 din lume de locuri de muncă la distanță cu normă întreagă. Clienții noștri oferă plăți de top pentru talentul de top. Recrutăm acest rol pentru clientul nostru, Trilogy. Ai ceea ce este nevoie?
Sună ca tine?
- Prietenii și familia vă sună pentru a le rezolva problemele tehnologice
- Îți place să înveți lucruri noi, iar gândul de a învăța software nou este incitant
- Ești un rezolvator de puzzle-uri; indiferent dacă asta necesită demontarea lucrurilor pentru a afla cum funcționează sau dezlegarea unei probleme complexe, ajungi la fundul acesteia
- Vrei să iei aptitudinea ta tehnică și să o transformi într-o carieră
Bine ați venit la echipa de asistență pentru clienți de la Trilogy! Suportăm peste 100 de produse software unice pentru întreprinderi - totul, de la platforme de dezvoltare a aplicațiilor mobile până la echilibrarea încărcării bazei de date. Nu numai că avem ocazia să învățăm, să folosim și să sprijinim aceste produse, ci devenim și experți tehnici profundi care pot rezolva probleme pe care nimeni nu le-a văzut până acum.
Trilogy este o platformă de afaceri cuprinzătoare, care determină sute de companii de software să devină mai eficiente și mai profitabile prin eficientizarea funcțiilor de afaceri de la dezvoltare la managementul produselor și R&D – gestionate de cei mai mari 1% din talentul global în tehnologie din întreaga lume.
Cei mai buni agenți ai noștri de asistență pentru clienți sunt oameni inteligenți cărora le place să aducă cunoștințe noi. Le place să-și folosească expertiza pentru a rezolva probleme provocatoare ale clienților. Facem investiții săptămânale în dezvoltarea profesională a echipei noastre, care stimulează satisfacția clienților și fericirea agenților.
Trilogy își uimește în mod constant clienții cu calitatea suportului nostru. Ne angajăm să angajăm primii 1%, astfel încât să lucrați cu oameni care vă provoacă. Am fost complet îndepărtați de la început. În timp ce alte companii au fost lăsate să se recupereze din cauza COVID, echipele noastre continuă să funcționeze ca experți în lucrul la distanță. Sistemele noastre de comunicare și stilul de management au fost construite pentru a vă optimiza experiența de lucru. Alăturați-vă echipei noastre de asistență tehnică avansată pentru a vedea cum transformăm asistența pentru clienți.
Ce vei face
- Rezolvarea problemelor complexe ale clienților cu care botul nostru AI nu i-a putut ajuta
- Puneți întrebări profunde care ajung la cauza principală a problemei clientului
- Generarea de soluții folosind cunoștințele dumneavoastră despre produse și bazele noastre de cunoștințe
- Petreceți 25% din timp învățând despre produse, funcții și soluții noi
Ce nu vei face
- Să te plictisești să răspunzi la întrebări simple pentru același produs în fiecare zi
- Lucrul la bilete simple sau simple, cum ar fi resetarea parolelor
- Lucrând singur și evitând interacțiunea live cu clienții
- Analizarea, scrierea sau depanarea codului sursă
Responsabilități cheie ale inginerului de asistență pentru clienți
- Asumați-vă incidentele de asistență și utilizați toate resursele și cunoștințele disponibile pentru a le rezolva
- Îmbunătățiți în mod constant calitatea muncii dvs. prin internalizarea feedback-ului și a instruirii pe care le primiți
Cerinte de baza
- Abilitatea de a comunica cu încredere cu clienții cunoscători de tehnologie în limba engleză fluentă
- Experienta in depanarea si rezolvarea problemelor tehnice
- Susținerea clienților, empatie și atenție deosebită la detalii
Cerințe plăcute
- Experiență într-un rol de suport tehnic care acoperă produse software pentru întreprinderi
- Licență într-un domeniu legat de IT
Despre Trilogie
Sute de companii de software rulează pe platforma Trilogy Business. Timp de trei decenii, Trilogy este cunoscută pentru 3 lucruri: căutarea neîncetată a talentelor de top, inovarea de noi tehnologii și incubarea de noi afaceri. Inovația noastră tehnologică este în frunte cu pasiunea pentru design-uri simple orientate către clienți. Incubarea noastră de noi afaceri variază de la idei cu totul noi, până la rearhitectarea proiectelor existente pentru stiva modernă bazată pe cloud de astăzi. Trilogy este un loc în care poți fi înconjurat de oameni grozavi, poți fi mândru că faci o muncă grozavă și să-ți dezvolți cariera cu un pas.
Sunt atât de multe de acoperit pentru acest rol interesant, iar spațiul aici este limitat. Apăsați butonul Aplicați dacă ați găsit acest lucru interesant și doriți să aflați mai multe. Vă așteptăm cu drag!
Lucrul cu Crossover
Acesta este un post cu normă întreagă (40 de ore pe săptămână), pe termen lung. Poziția este disponibilă imediat și necesită încheierea unui acord de contractant independent cu Crossover. Nivelul de compensare pentru acest rol este de 15 USD/oră, ceea ce echivalează cu 30.000 USD/an presupunând 40 de ore pe săptămână și 50 de săptămâni pe an. Perioada de plată este săptămânală. Consultați www.crossover.com/help-and-faqs pentru mai multe detalii despre acest subiect.
La ce să vă așteptați în continuare:
- Veți primi un e-mail cu un link pentru a începe cererea de angajare online, în ritm propriu.
- Platforma noastră de angajare vă va ghida printr-o serie de evaluări online de „screening” pentru a verifica dacă se potrivește de bază la locul de muncă, abilitățile legate de locul de muncă și, în final, câteva misiuni specifice unui loc de muncă din lumea reală.
Important! Dacă nu primiți un e-mail de la noi:
- În primul rând, trimiterea, reîmprospătarea și verificarea din nou a e-mailurilor pot dura până la 15 minute.
- În al doilea rând, verificați dosarele de spam și nedorit pentru un e-mail de la Crossover.com, marcați ca „Nu este spam”, deoarece veți primi și alte e-mailuri.
- În al treilea rând, vom trimite la orice cont de e-mail pe care l-ați indicat în formularul de aplicare - în mod implicit, aceasta este adresa de e-mail pe care o utilizați ca nume de utilizator LinkedIn și poate fi diferită de cea pe care ați verificat-o deja.
- Dacă toate celelalte nu reușesc, resetați-vă parola vizitând https://www.crossover.com/auth/reset-password dacă ați aplicat deja folosind LinkedIn EasyApply.
Cod Job Crossover: LJ-3073-RO-Iasi-CustomerSuppor