Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Activitate inbound si outbound pentru suport telefonic/chat/back-office pentru clientii partenerilor companiei.
Asistenta Clienti - Call Center Representative – Limba Greaca – Nivel Avansat
Obligatoriu - Limba Greaca la nivel avansat (citit/scris/vorbit)
Candidatul ideal:
- Bucurie in interactionarea directa cu clientii
- Abilitati excelente de comunicare orala
- Abilitati de operare PC si internet
- Atitudine prietenoasa si aspect bine ingrijit
- Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii
- Flexibilitate, seriozitate si spirit de echipa
- Incredere si proactivitate
- Dedicare si onestitate
Deoarece ne dorim ca angajatii companiei noastre sa ramana mereu motivati, oferim un pachet salarial competitiv format din: Salariu fix + bonuri de masa+ bonusuri de performanta
De asemenea, oferim si alte beneficii precum:
- Contract de munca pe o perioada nedeterminata
- Programe interne de dezvoltare profesionala (in domeniul vanzarilor, Excel, Soft skills etc)
- Oportunitati reale de avansare - echipa de Management este aproape exclusiv aleasa dintre angajatii entry level
- Orar flexibil, care poate fi adaptat in functie de nevoile angajatilor (part time sau full time)
- Spatiu de lucru modern, birou open space
- Fructe proaspete oferite saptamanal
- Asigurare medicala privata si un discount substantial pentru asigurarea membrilor familiei
- Reduceri in cadrul mai multor sali de Fitness din Bucuresti si nu numai
- Organizare periodica de evenimente tematice si competitive pentru membrii echipei CCC
Descrierea companiei:
CCC este una dintre companiile de top din Europa care ofera servicii de customer, la cel mai inalt nivel.
Echipa CCC cuprinde in prezent peste de profesionisti, in 21 locatii in 11 tari, oferind servicii internationale de customer service la cel mai inalt nivel.
Doar candidatii selectati vor fi contactati in vederea stabilirii unui interviu.
Postul este disponibil in Bucuresti.
Multumim!