Customer Support Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  • Setare taskuri zilnice; 
  • Setare si urmarire KPI-uri saptamanale/ lunare;
  • Gestionarea echipei din subordine:
    - Planifica, organizeaza, coordoneaza activitatea departamentului;
    - Controleaza, instruieste, evalueaza, motiveaza echipa de lucru din subordine;
  • Decide modalitati de rezolvare a problemelor identificate in ceea ce priveste activitatea departamentului customer service;
    - Aloca resursele si sarcinile, stabileste prioritatile si controleaza atingerea rezultatelor;
  • Gestioneaza relatia cu clientii de tip K in scopul informarii, solicitarii de informatii, rezolvarii problemelor aparute, la nivel de directori generali si patroni;
  • Propune bugetul departamentului in functie de obiective;
  • Efectueaza corectii, ajustari la bugetele intocmite, pe baza informatiilor culese de la departamentele specializate din cadrul organizatiei;
  • Urmareste in permanenta realizarea bugetului; raporteaza realizarea bugetului;
  • Controleaza periodic circuitul documentelor operationale.

Cerinte: 

  • Engleza - nivel Avansat (scris si vorbit)
  • Experienta anterioara in e-commerce, e-mail marketing, SaaS, Facebook,  Google este OBLIGATORIE;
  • Gandire analitica si capacitate de solutionare a situatiilor intalnite;
  • Bune abilitati de negociere si comunicare
  • Abilitatile de vanzare reprezinta un plus
  • Atentie la detalii;

Beneficii:

  • Salariu peste medie;
  • 600 eur/an ( bonus de vacanta);
  • Tichet de masa;
  • Iphone/Macbook ultima generatie;
  • Posibilitati de promovare;
  • Mediu de lucru tanar si dinamic.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Retargeting Biz SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Retargeting Biz SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Retargeting Biz SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?