Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Setare taskuri zilnice;
- Setare si urmarire KPI-uri saptamanale/ lunare;
- Gestionarea echipei din subordine:
- Planifica, organizeaza, coordoneaza activitatea departamentului;
- Controleaza, instruieste, evalueaza, motiveaza echipa de lucru din subordine;
- Decide modalitati de rezolvare a problemelor identificate in ceea ce priveste activitatea departamentului customer service;
- Aloca resursele si sarcinile, stabileste prioritatile si controleaza atingerea rezultatelor;
- Gestioneaza relatia cu clientii de tip K in scopul informarii, solicitarii de informatii, rezolvarii problemelor aparute, la nivel de directori generali si patroni;
- Propune bugetul departamentului in functie de obiective;
- Efectueaza corectii, ajustari la bugetele intocmite, pe baza informatiilor culese de la departamentele specializate din cadrul organizatiei;
- Urmareste in permanenta realizarea bugetului; raporteaza realizarea bugetului;
- Controleaza periodic circuitul documentelor operationale.
Cerinte:
- Engleza - nivel Avansat (scris si vorbit)
- Experienta anterioara in e-commerce, e-mail marketing, SaaS, Facebook, Google este OBLIGATORIE;
- Gandire analitica si capacitate de solutionare a situatiilor intalnite;
- Bune abilitati de negociere si comunicare
- Abilitatile de vanzare reprezinta un plus
- Atentie la detalii;
Beneficii:
- Salariu peste medie;
- 600 eur/an ( bonus de vacanta);
- Tichet de masa;
- Iphone/Macbook ultima generatie;
- Posibilitati de promovare;
- Mediu de lucru tanar si dinamic.