Customer Support Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Prezentare generală a companiei La Motorola Solutions, credem că totul începe cu siguranță. Este constanta care dă putere oamenilor să avanseze cu încredere. Poate umple un zbor sau poate vinde un stadion. Poate îngriji un pacient sau poate absolvi o clasă. În calitate de lider global în siguranța publică și securitatea întreprinderilor, creăm și conectăm tehnologiile care ajută la menținerea oamenilor în siguranță acolo unde trăiesc, învață, lucrează și se joacă. Ecosistemul nostru tehnologic integrat unifică comunicațiile critice, securitatea video și controlul accesului și software-ul centrului de comandă, permițând colaborarea în moduri mai puternice. La Motorola Solutions, deschidem o nouă eră în siguranța și securitatea publică. Aduceți-vă pasiunea, potențialul și talentele într-o carieră care contează. Prezentare generală a departamentului Servicii de asistență EMEA La Motorola Solutions, creăm tehnologii pe care clienții noștri le numesc linia de viață. Platformele noastre tehnologice în comunicații, software, video și servicii îi ajută pe clienții noștri să lucreze în siguranță și mai eficient. Fie că îi ajută pe pompieri să vadă prin fum, să le permită ofițerilor de poliție să vadă la colțurile străzilor sau să mențină luminile aprinse în case și afaceri din întreaga lume, munca noastră îi sprijină pe cei care își pun viața în pericol pentru a ne ține în siguranță. Aduceți-vă pasiunea, potențialul și talentele la Motorola Solutions și ajutați-ne să introducem o nouă eră în siguranța și securitatea publică. Descrierea postului Managerul de asistență pentru clienți (CSM) acționează ca avocatul clienților și este punctul focal în ceea ce privește toate escaladarile legate de serviciul pentru clienți legate de sistemele lor esențiale. Astfel de sisteme includ soluții Land Mobile Radio, soluții software, cum ar fi Push to Talk (MCPTT) cu bandă largă de misiune critică, până la produse radio bidirecționale. Această poziție este pentru cineva care, de obicei, trece de la un rol tehnic sau de afaceri la un rol de client care se confruntă cu operațiuni, ale cărui responsabilități vor include asigurarea faptului că angajamentele contractuale sunt îndeplinite sau depășite pentru contractele de asistență în curs, în țările și conturile alocate. CSM este, de asemenea, responsabil pentru stimularea creșterii serviciilor, prin promovarea serviciilor de asistență, fie ca parte a vânzării unei noi soluții, fie ca serviciu independent. Această poziție necesită un grad ridicat de implicare a clienților, abilități de asistență în vânzări cuplate cu planificarea programelor și cunoștințe tehnice ale diferitelor sisteme și subsisteme care formează portofoliul. În mod ideal, experiența în lucrul în furnizarea sau suportul de soluții software complexe va fi un avantaj. Cerințe de bază Domeniul responsabilităților/Așteptări Operațiuni
  • Avocatul clienților, oferind Clienților un singur punct de contact, pentru a asigura furnizarea de servicii și conformitatea cu Acordurile privind nivelul de servicii (SLA), inclusiv asigurarea nivelului corect de escaladare a calității și a rezoluțiilor în timp util.
  • Menține planurile ciclului de viață al produsului și al software-ului, inclusiv asigurarea că planurile sunt furnizate/întreținute de la furnizori terți
  • Gestionează livrabilele subcontractanților și respectarea angajamentelor contractuale ale Clientului
  • Execută planul de afaceri al serviciului de asistență, gestionează și raportează comenzile, veniturile și costurile, inclusiv identificarea și implementarea zonelor de îmbunătățire pentru a asigura o marjă îmbunătățită a serviciului, calitate și livrarea celor mai bune practici
  • Asigurați o tranziție fără probleme de la implementarea proiectului la asistența în garanție și livrarea de servicii
  • Gestionați procesul de reînnoire a contractului de servicii pentru toate contractele de servicii atribuite
Dezvoltarea afacerii
  • Interacționați cu Clientul pentru a identifica oportunitățile de vânzare în plus în conturile existente, inclusiv soluții de asistență software care sunt adaptate nevoilor și capacităților operaționale ale clienților și, la rândul lor, atenuează riscurile operaționale ale clienților.
  • Sprijiniți managerii de cont atunci când interacționați cu Clienții, inclusiv; Întâlniri cu clienții, negocieri financiare și comerciale, road show-uri etc.
  • Sprijiniți echipa de pre-vânzare cu costuri de licitație/propunere, riscuri și prețuri, inclusiv sprijinirea echipei de achiziții în domeniul subcontractantului, SLA-uri, negocieri comerciale și stabilirea contractului
Abilități personale, muncă și stil de management
  • Abilități excelente de comunicare atât în ​​limba engleză, cât și în română (verbal, scris și de prezentare)
  • Experiență fie într-un mediu de afaceri de nivel 2 în operațiuni de asistență tehnică, management de proiect sau asistență pentru clienți, inclusiv capacitatea de a lucra cu clientul / utilizatorii finali atât la nivel de management, cât și la nivel de utilizator
  • Abilități eficiente de gestionare a părților interesate (interne și externe), inclusiv capacitatea de a articula ideile în mod clar și concis
  • Abilitatea de a planifica, prioritiza și respecta termene stricte, cu o perspicace de afaceri, comerciale și financiare, inclusiv abilități analitice puternice
  • Capabil să rezolve probleme comerciale și să recomande cursuri de acțiune cu experiență în rezolvarea problemelor și a conflictelor
  • Automotivat și capacitatea de a prioritiza în mod eficient și de a face mai multe sarcini, de a demonstra flexibilitate și responsabilitate într-un mediu ambiguu și în schimbare rapidă
Context educațional Candidații de succes sunt probabil să dețină fie o diplomă de licență de la o instituție acreditată într-un domeniu de afaceri sau tehnic, SAU o experiență de minim zece ani de lucru într-un rol extern de interfață cu clienții, în special în telecomunicații, întreprindere de software sau industria IT. Autorizație de securitate Toți solicitanții trebuie să fie dispuși să fie supuși verificărilor detaliate de verificare a securității în funcție de cerințele țării și ale clienților. Cerințe de călătorie Relocare furnizată Tipul postului Recomandări Plan de plată Nr

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Motorola Solutions pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Motorola Solutions pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Motorola Solutions locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?