Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Responsabilul suport clienti face parte din Departamentul Relatii Clienti si are misiunea de a mentine la un nivel ridicat gradul de satisfactie al firmelor partenere prin raspunsul prompt la solicitari si prin implicarea proactiva in activitati cu valoare adaugata pentru clienti.
Cerinte:
- Studii superioare
- Atentie analitica asupra detaliilor
- Capacitate ridicata de a-si insusi legislatia din domeniu
- Capacitatea de lucra intr-o maniera procedurata
- Cunostinte foarte bune de excel
- Cunostinte avansate de limba engleza
- Experienta in departamentul de customer support de minim 2 ani
- Avantaj experienta de lucru cu organizatii de transfer de responsabilitate (OTR)
- Avantaj experienta in industria sau lantul de distributie al echipamentor electrice si electronice
Principalele responsabilitati:
- Gestionarea relatiei cu firmele afiliate: raspuns la solicitari, suport la inregistrare-reinregistrare la ANPM, transmiterea rapoartelor anuale catre producatori
- Gestionarea procedurii interne privind contractele incadrate pentru reziliere si solutionarea solicitarilor de reziliere
- Responsabil pentru colectarea declaratiilor lunare
- Asigura suport pentru validarea declaratiilor lunare si colectarea declaratiilor anuale
- Asigura suport pentru intocmire, verificarea si transmiterea raportarilor ECOTIC catre autoritati
- Indeplinirea obiectivelor trimestriale si realizarea KPI-urilor alocati